Ну що, друзі, приймайте ще один НЕ ланос в клубну родину ))))
На добавку до ланоса (авто ще не продається, і найближчим часом не планую) до вашої уваги тепер ще й Audi A6 C5 4B Allroad Quattro 2001 року ))))
Комплектація. Все штатне
2.5 TDI АКПП
двозонний клімат
Пневматична підвіска (регулюється)
Круїз-контроль
Салон шкіра Recaro
подушки безпеки (точно скільки їх не знаю)
електр зеркала зі складуванням
ABS, ESP
4 попогрійки
омивач фар
підсвітка ніг і асфальту з дверей
штатний зйомний фаркоп
сонце-захисні сітки на задніх дверях і в багажнику
CD-changer
звук BOSE
ну і ще різні плюшки
Трошки фото. Фото з оголошення. бо свої ще не зробив. Але вони відображають реальний стан авто.
Ну а тепер про муки вибору.....
Думки пересісти на щось вищого класу були давно. Тому по трошки підзбирував фінанси, відкладав, ну і заодно приглядався до того, що я зможу собі купити. Варіант кредиту не розглядався, оскільки прорахувавши свої можливості, переплати і т.д., а також втрати авто в ціні... цей варіант було відкинуто одразу. Тож по черзі...
1. Першим варіантом розглядалась Reno Megane після 2011 року, забагато начитався БЖ V@nia та Jemen, та й були кінці на нормальних людей. хто б вибрав і пригнав до кордону, і не взяв би за це надзвичайних грошей. Але тут треба було спочатку продавати ланос, і не виключено що ще й позичати трохи. Трошки дивився і на інші авто по такій схемі.
2. Другим варіантом мене заразив Женя eraser, який покатав і розповів все до болтика про Opel Vectra C. Вже навіть перейшли до перегляду машин, і одну в Києві подивилися, але відвертий хлам. Цей варіант згодом відійшов на другий план, оскільки машин з 3,2 не так і багато, цінник біля 7 тисяч, з потребою вкласти не менше тисячі в неї...
3. Третім варіантом стало авто на іноземних номерах. Довго їх розглядав, спочатку поспілкувався з Сашою TenderFog-ом про його BMW, так від нього і Антона МТЕ дізнався що в цих питаннях в нас в Києві добре знається Коля NikTar. Останньою краплею стала ось ця тема, хоча на 70% я вже й дивився в бік прибалтів. Перебравши в голові все, зрозумів що по бюджету я +/- вкладаюсь з максимальним пакетом послуг. і перейшов до більш практичних кроків.
Тепер більше вже про сам вибір і придбання.
Перше авто яке мені сподобалось на сайтах Литви та Естонії став один дуже класний Opel Vectra C дорестайл, хетч в шикарній комплектації, вже з ГБО і т.д. Але більш детально порозглядав його на фото, зрозумів що не найкращий варіант.
Другим авто яке я почав розглядати став саме Audi A6 Allroad, але вивчення питання і спілкування з друзями, в т.ч. і сам NikTar дуже скептично (як мені здалося) поставився до цього варіанту, в першу чергу через досить не дешевий ремонт/заміну пневмопідвіски.....
І тут я у Колі побачив просто A6 Quattro, і покатався на ній.... Все. я остаточно захотів А6. Захотів кватро. Бюджет дозволяв дивитися авто 2001-2004 років. 2005 вже ціна зростала в два рази....
Я став дивитися і вибирати. вивчав оголошення. прискіпливо роздивлявся фото...
Одне авто було з заміненим крилом, друге з підозрою на іржавий кузов, третє було з дуже світлим салоном і був ризик попандосу на невідмиваємий (що і підтвердилось потім), а четверте виглядало ну дуже класно.... Був ще один варіант, але не встигли на нього.
Тож збираємо фінанси і споряджаємо NikTar-а в Естонію.... В т.ч. купую, тестую в них на тій А6 що катався шнурок і софт, і налаштовуємо все. Ось це і зіграло ключову роль... Бо авто наче виглядає нічого - а по мотору і КПП купа недоліків...
Отже...
1. 2900 євро, світлий салон - помилок багато, салон вбитий зовсім. відмити навряд би вдалось... отже на 300 євро я попадав на новий салон.... бо було гидко сісти.
2. 3000 євро. замінене крило, крашені двері, помилок купа. загажений салон (теж довелось би міняти), і помилки...
3. 3100 євро. Помилок нема практично. найкращий комплект - з люком, память сидінь, стан салону нормальний. але кузов весь ржавий... Скинув фото Ріминому Льоші, отримав дуже неприємний для мене фінансовий висновок....
4. 3500 євро. Зовні задута по кругу (освіжали), салон затасканий, пробіг скручений, при чому невідомо з якого (в оголошенні 234, на приборці 175, а на стійці кузова наклейка 280.... ), і знову діагностика. і знову неприємні помилки....
І ми вирішуємо подивитися цей Allroad.... Помилок по мотору і коробці нема, є трошки по електриці, але не постійні і ще треба стерти, покататися. Тоді буде зрозуміло що таки робити з ними. Стан кузова задовільний, салону теж. ну на фото досить непогано видно.
З виявлених наразі недоліків:
Скрыть контент
1. Одне колесо було з грижкою. вирішив поїхати на шиномонтаж, щоб хлопці подивились. Хлопці нормальні, перевірені, і їзжу тільки до них вже багато років. Перевірили, довелось прокатати не сильно, але всі диски, заарамували грижку. заклеїли два проколи.... не спускали, але цвяшки були... думаю, що зловив вже їх я.... а не звідти приїхали...
2. Треба поміняти (вкрутити фактично) антену, бо радіо погано працює.
3. в одному місці є натяк ржавчинку.
4. треба замінити екран БК в приборці
5. пищать колодки (нові практично, але чомусь є писк)
6. нема штори що накриває багажник
7. ззаду не працює один підстаканник
8. при виключенні запалювання не відключаються прикурювачі.
9. на закритій машині не гасне підсвітка положень ричага АКПП. Підозрюю що може бути разом з підкурювачами.... на одній лінії.
10. В сильний мороз Колі сів аккум.
11. Щітки двірників були вбиті. особливо задній. учора вже замінив. Поставив досить дорогі... побачу як будуть терти.
12. Перекос правого переднього скла, не хоче закриватися
13. кілька місць на даху які треба теж довести до пуття, бо починає ржавіти
Отже вже по приїзду було витрачено 2500 грн на колеса і "двірники".
Щоб одразу зняти зайві питання - авто обійшлось під ключ в 5200 євро. Ціна аналогічного авто в нас стартує від 10к доларів, в убитому стані з 2.7 бенз бітурбо....
ось так... to be continued.... Буду розповідати як живеться німцю з естонською пропискою в Україні )))
П.с. авто из Эстонии, передвижение по территории Украины без ограничений. Границу не нужно пересекать каждый год. Владельца вписывают в тех.паспорт