Перейти к содержимому


Контроль ямкового ремонта!


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 14

#1 dima

dima
  • Заблокированные
  • 3 105 сообщений

28 апреля 2015 - 18:59

Міністерство інфраструктури України

Друзі, 

Цього року на ямковий ремонт доріг виділено 1,35 млрд грн. Ми хочемо, щоб ці кошти були використані максимально ефективно. Тож задля уникнення халатного ставлення відповідних служб та посилення контролю за виконанням робіт з ямкового ремонту Міністерство інфраструктури запрошує кожного з вас до співпраці. Зважаючи на вашу небайдужість та постійний інтерес до ефективності роботи Міністерства пропонуємо вам, як платникам податків, виступити додатковою ланкою контролю та повідомляти нам про неналежне відношення до виконання ремонтних робіт з ліквідації ямковості на дорогах України державного і місцевого значення. Звертаємо вашу увагу, що мова йде саме про траси та автодороги, які проходять поза населеними пунктами. За комунальні вулиці та дороги в містах, селах й селищах відповідає місцева влада. 

Порушенням технології можна вважати ремонт доріг без огородження місць виконання робіт та попередження водіїв, виконання ремонтних робіт в дощову погоду, тощо. На місці виконання робіт має бути інженерно-технічний працівник, який повинен мати технологічну карту виконання робіт або будь-який інший документ, що регламентує робочі операції, умови та порядок їх виконання, основні показники контролю операцій та результату роботи. 

Фотографуйте та відправляйте нам координати з місця ремонту на електронну адресу: roadcontrol@mtu.gov.ua

Розкажіть про це друзям і знайомим. Якщо кожен з нас стане частиною системи контролю, дуже скоро у нас будуть хороші дороги і відповідальне ставлення до кожної копійки, витраченої на їх ремонт.

 


  • 0

#2 Дмитрий Пупкин

Дмитрий Пупкин
  • Пользователи
  • 625 сообщений

28 апреля 2015 - 21:10

Міністерство інфраструктури України, которое получает ЕЖЕМЕСЯЧНО целевых 5,5 млрд. гривен транспортного налога (или 65 млрд.грн. в год), выделило всего 1,35млрд. грн. на ремонт.  :facepalm:


  • 3

#3 dima

dima
  • Заблокированные
  • 3 105 сообщений

28 апреля 2015 - 21:12

Міністерство інфраструктури України, которое получает ЕЖЕМЕСЯЧНО целевых 5,5 млрд. гривен транспортного налога (или 65 млрд.грн. в год), выделило всего 1,35млрд. грн. на ремонт.  :facepalm:

щедро! от души!


  • 0

#4 mailov

mailov
  • Заблокированные
  • 4 416 сообщений

28 апреля 2015 - 21:42

Міністерство інфраструктури України, которое получает ЕЖЕМЕСЯЧНО целевых 5,5 млрд. гривен транспортного налога (или 65 млрд.грн. в год), выделило всего 1,35млрд. грн. на ремонт.  :facepalm:

Этого хватит разве что на отсев. :gha:

Это министерство, чтобы народ не кричал - выделило то, что оно не украло до конца или "не доело", чтобы замылить глаза ремонтом дорог, которые уже не то что ремонтировать, а строить с нуля уже нужно. :facepalm:


Сообщение отредактировал mailov: 28 апреля 2015 - 21:44

  • 2

#5 Богдан

Богдан
  • Администрация
  • 26 545 сообщений

29 апреля 2015 - 08:30

 

Міністерство інфраструктури України

 з ліквідації ямковості на дорогах

Порушенням технології можна вважати ремонт доріг без огородження місць виконання робіт та попередження водіїв, виконання ремонтних робіт в дощову погоду, тощо.

 

за одно это, всему министерству надо отрезать языки и засунуть им в жопу , чтобы раз и навсегда забыли слово ямочные и иные недоремонты

максимальный срок службы:

ямочный ремонт - 1 год

частичный ремонт - 5 лет

капитальный - 40 лет

т.е. эти недоноски, при всех благоприятных составляющих, просто выбрасывают деньги на ветер.

..... нарушением технологии .... дебилы, можно считать сам ямочный ремонт.


  • 4

#6 Богдан

Богдан
  • Администрация
  • 26 545 сообщений

07 мая 2015 - 11:45

673afb11b127.jpg

кстати, вчера в новостях министр инфраструктуры заявил следующее....

- все дороги будут переданы в ведомственность органов местного самоуправления

- деньги на ремонты дорог давно переданы ОМС

- требуйте ремонт дорог от ОМС


  • 5

#7 dima

dima
  • Заблокированные
  • 3 105 сообщений

11 июня 2015 - 21:39

Відтепер на офційному сайті Міністерства інфраструктури публікуватимуться щотижневі плани ямкового ремонту по кожній області
10 Червня 2015, 20:06
Консолідовані дані щодо ямкового ремонту в кожній області України з'являтимуться на офіційному сайті Міністерства на початку кожного тижня. Відтепер громадяни зможуть на регулярній основі відстежувати бюджет виконуваних робіт, підрядників, осіб, відповідальних за якість ремонту.

Сьогодні українці можуть ознайомитися з планом ліквідації деформації дорожнього покриття на основних дорогах міжнародного, національного та регіонального значень на 8-12 червня 2015 року.

 

План ліквідації деформації дорожнього покриття на основних дорогах міжнародного, національного та регіонального значень на 8-12 червня 2015 року(295.5 КБ)

 

 

http://new.mtu.gov.ua/news/483.html


  • 0

#8 Лелека

Лелека
  • Пользователи
  • 553 сообщений

10 августа 2015 - 23:16

виховані совком ...
 

У нашому місті погано організовано ремонт шляхів і тротуарів. Ось по Ленінградській вулиці два роки тому збудували асфальтовий шлях. А на що схожий він зараз? Запущений до краю, з'явилися вибоїни. Якщо б його вчасно ремонтували, доглядали за ним, звичайно, цього не було б.

Те саме можна сказати і про проспект Леніна. Тут з обох боків скверу асфальтовий шлях. Експлуатація його ще тільки почалася, а проте проти пошти водозливні решітки розкриті, а в інших місцях вже поламані. Ніхто не доглядає за новими шляхами на інших вулицях. Добре налагоджений поточний ремонт шляхів сприятиме збереженню їх на довгі роки.

М.Тягнирядно, робітник середньсортного цеху заводу імені Дзержинського.
"Дзержинець" 09.08.1955.

 

 

 
 

  • 0

#9 Frey

Frey
  • Пользователи
  • 2 523 сообщений

13 сентября 2017 - 08:57

Наблюдал за одним куском дороги размером 20х4 метра, как сейчас кладут новый асфальт. 

На полотне было много мелких ям. Так вот сразу вырезают ямы, оставляя хорошее покрытие без ям, а затем полностью покрывают сверху новым асфальтом.

Мне интересно зачем так  делать, что за нано технологии?


  • 0

#10 Дмитрий Федоренко

Дмитрий Федоренко
  • Администрация
  • 21 470 сообщений

13 сентября 2017 - 09:50

Наблюдал за одним куском дороги размером 20х4 метра, как сейчас кладут новый асфальт. 
На полотне было много мелких ям. Так вот сразу вырезают ямы, оставляя хорошее покрытие без ям, а затем полностью покрывают сверху новым асфальтом.
Мне интересно зачем так  делать, что за нано технологии?

Зачем? ХЫХ! Ну очевидно же... Для увеличения заявленной площади ремонта покрытия! Проще говоря для того чтобы списать больше денег.
  • 1

#11 SaVi

SaVi
  • Пользователи
  • 2 802 сообщений

13 сентября 2017 - 10:33

Если не срезать, высота будет подниматься и подниматься.
  • 0

#12 Дмитрий Федоренко

Дмитрий Федоренко
  • Администрация
  • 21 470 сообщений

13 сентября 2017 - 10:40

Если не срезать, высота будет подниматься и подниматься.

Будет... И поднимается.


  • 0

#13 Frey

Frey
  • Пользователи
  • 2 523 сообщений

13 сентября 2017 - 10:53

так говорю же, что срезали только ямы, ровный асфальт не трогали, а поверх ВСЕГО новый слой.


  • 1

#14 Дмитрий Федоренко

Дмитрий Федоренко
  • Администрация
  • 21 470 сообщений

13 сентября 2017 - 11:18

так говорю же, что срезали только ямы, ровный асфальт не трогали, а поверх ВСЕГО новый слой.

Клондайк, Эльдорадо! (с)

Сантиметра 4-6 асфальта в ямы и 1см на целую поверхность.

И списывают 500 квадратов, израсходовав асфальта как на 100!


  • 2

#15 SaVi

SaVi
  • Пользователи
  • 2 802 сообщений

13 сентября 2017 - 17:36

Будет... И поднимается.

Я представляю что будет через лет 20, если не срезать ).

Если срезать к примеру 10 см слоя и положить столько же, то врядли на кодичество наипут, а вот на затраты и качество 100%
  • 0