Перейти к содержимому


Пинг в играх (Европа, Амстердам)


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 47

#1 Hostage

Hostage
  • Пользователи
  • 36 сообщений

25 декабря 2016 - 00:04

Подскажите кто знает, играю в игры на EU серверах, пинг 80 - 85 это считается нормальным пингом с нашим провайдером? Или можно как-то снизить до 50 - 60? 


  • 0

#2 mailov

mailov
  • Заблокированные
  • 4 416 сообщений

25 декабря 2016 - 08:31

Подскажите кто знает, играю в игры на EU серверах, пинг 80 - 85 это считается нормальным пингом с нашим провайдером? Или можно как-то снизить до 50 - 60? 

 

Зайдите на вменяемый looking glass, измерьте и посмотрите (меряйте из Украины и из-за бугра)

 

http://lookingglass....ping_output.php

 

http://support.wnet.ua/lg.php

 

https://lg.dataline.ua/cgi-bin/lg.cgi


  • 0

#3 warp

warp
  • Пользователи
  • 21 сообщений

29 мая 2024 - 11:58

І так, оскільки нову тему створити не можу, поновлюю питання тут.
Пінг в іграх на європу нестабільний, але так буле не завжди.

Зараз пінг на варшаву 80, хоча минулого місяця був 24 і іноді були такі дні що пінг був 80.

І це стосується не тільки варшави а взагалі половини європейских серверів.
Гаряча лінія шле куди подалі бо пінг не їх проблема. Провайдер нормальні маршрути прокласти не може на Європу.

Хочете грати? Грайте через ігрові впн, так платні але пінг буде нормальний. нижче в 1.5-3 рази

Підключення гігабіту через оптоволокно чекаю вже пів року, спочатку обіцяли зробити за 2 місяці, потім просто гаряча лінія кладе трубку. в випадковий період розмови, і зворотнього зв'язку можна не чекати, бо ніхто не зателефонує, самостійно телефонуйте, і знову чекайте на лінії 10-15 хв щоб потім вас зьєднало з іншим оператором який взагалі дасть вам зовсім іншу відповідь але потім так само зільє вас.

Наразі найгірший Провайдер з яким доводилось працювати на моєму досвіді, на гарячій лінії немає людей які могли б дійсно вирішити ваше питання якщо воно складніще за "Чому у мене немає інтернету?".

Перший досвід і други


  • 1

#4 warp

warp
  • Пользователи
  • 21 сообщений

29 мая 2024 - 12:07

І так, оскільки нову тему створити не можу, поновлюю питання тут.
Пінг в іграх на європу нестабільний, але так буле не завжди.

Зараз пінг на варшаву 80, хоча минулого місяця був 24 і іноді були такі дні що пінг був 80.

І це стосується не тільки варшави а взагалі половини європейских серверів.
Гаряча лінія шле куди подалі бо пінг не їх проблема. Провайдер нормальні маршрути прокласти не може на Європу.

Хочете грати? Грайте через ігрові впн, так платні але пінг буде нормальний. нижче в 1.5-3 рази

Підключення гігабіту через оптоволокно чекаю вже пів року, спочатку обіцяли зробити за 2 місяці, потім просто гаряча лінія кладе трубку. в випадковий період розмови, і зворотнього зв'язку можна не чекати, бо ніхто не зателефонує, самостійно телефонуйте, і знову чекайте на лінії 10-15 хв щоб потім вас зьєднало з іншим оператором який взагалі дасть вам зовсім іншу відповідь але потім так само зільє вас.

Наразі найгірший Провайдер з яким доводилось працювати на моєму досвіді, на гарячій лінії немає людей які могли б дійсно вирішити ваше питання якщо воно складніще за "Чому у мене немає інтернету?".

Перший досвід і други

Перший досвід і другий досвід підключення гігабіту дуже схожі, оскільки перший раз вони підключили гігабіт на старій квартирі через пів року від замовлення, коли ми вже з'їхали з неї


  • 0

#5 Владимир Штарк

Владимир Штарк
  • Администрация
  • 12 722 сообщений

29 мая 2024 - 13:23

І так, оскільки нову тему створити не можу, поновлюю питання тут.
Пінг в іграх на європу нестабільний, але так буле не завжди.
Зараз пінг на варшаву 80, хоча минулого місяця був 24 і іноді були такі дні що пінг був 80.
І це стосується не тільки варшави а взагалі половини європейских серверів.
Гаряча лінія шле куди подалі бо пінг не їх проблема. Провайдер нормальні маршрути прокласти не може на Європу.
Хочете грати? Грайте через ігрові впн, так платні але пінг буде нормальний. нижче в 1.5-3 рази
Підключення гігабіту через оптоволокно чекаю вже пів року, спочатку обіцяли зробити за 2 місяці, потім просто гаряча лінія кладе трубку. в випадковий період розмови, і зворотнього зв'язку можна не чекати, бо ніхто не зателефонує, самостійно телефонуйте, і знову чекайте на лінії 10-15 хв щоб потім вас зьєднало з іншим оператором який взагалі дасть вам зовсім іншу відповідь але потім так само зільє вас.
Наразі найгірший Провайдер з яким доводилось працювати на моєму досвіді, на гарячій лінії немає людей які могли б дійсно вирішити ваше питання якщо воно складніще за "Чому у мене немає інтернету?".
Перший досвід і други

Доброго дня.
Повідомте будь ласка дату, час та номер телефону вашого дзвінка, коли наш оператор кинув слухавку.
Ми перевіримо факти та вплинемо на службу підтримки щоб такого більше не повторилось.
Стосовно пінга, перерахуйте будь ласка конкретні айпі-адреси, до яких пінг був 24, а став 80мс
  • 0

#6 Aenth

Aenth
  • Пользователи
  • 6 сообщений

29 мая 2024 - 14:25

Добрий день, маю аналогічну проблему із високим пінгом, замість звичних 45мс став 90+
Ось перелік ip-адрес, які відображались у моніторі ресурсів під час ігрової сесії:


  • 0

#7 Лёга Евгений

Лёга Евгений
  • Техподдержка
  • 1 682 сообщений

29 мая 2024 - 15:08

І так, оскільки нову тему створити не можу, поновлюю питання тут.
Пінг в іграх на європу нестабільний, але так буле не завжди.

Зараз пінг на варшаву 80, хоча минулого місяця був 24 і іноді були такі дні що пінг був 80.

І це стосується не тільки варшави а взагалі половини європейских серверів.
Гаряча лінія шле куди подалі бо пінг не їх проблема. Провайдер нормальні маршрути прокласти не може на Європу.

Хочете грати? Грайте через ігрові впн, так платні але пінг буде нормальний. нижче в 1.5-3 рази

Підключення гігабіту через оптоволокно чекаю вже пів року, спочатку обіцяли зробити за 2 місяці, потім просто гаряча лінія кладе трубку. в випадковий період розмови, і зворотнього зв'язку можна не чекати, бо ніхто не зателефонує, самостійно телефонуйте, і знову чекайте на лінії 10-15 хв щоб потім вас зьєднало з іншим оператором який взагалі дасть вам зовсім іншу відповідь але потім так само зільє вас.

Наразі найгірший Провайдер з яким доводилось працювати на моєму досвіді, на гарячій лінії немає людей які могли б дійсно вирішити ваше питання якщо воно складніще за "Чому у мене немає інтернету?".

Перший досвід і други

 


Добрий день, маю аналогічну проблему із високим пінгом, замість звичних 45мс став 90+
Ось перелік ip-адрес, які відображались у моніторі ресурсів під час ігрової сесії:

attachicon.gif Без імені.png

 

Надайте результати виводу команд tracert або WinMTR до "проблемних" ip-адрес.


  • 0

#8 Лёга Евгений

Лёга Евгений
  • Техподдержка
  • 1 682 сообщений

29 мая 2024 - 15:17

В мене зараз ось так:
 

Трассировка маршрута к 104.18.34.210 с максимальным числом прыжков 30
 
  1    <1 мс    <1 мс    <1 мс  <CENSORED>
  2     9 ms     9 ms    10 ms  192.168.31.67
  3     8 ms     *        8 ms  nat1.g50.dnepro.net [192.168.31.149]
  4    10 ms    10 ms     9 ms  e0-6.core2.kbp1.he.net [216.66.86.129]
  5     *       22 ms     *     port-channel7.core2.waw1.he.net [184.104.192.165]
  6    23 ms    23 ms    22 ms  cloudflare.plix.pl [195.182.218.134]
  7    23 ms    22 ms    23 ms  162.158.100.7
  8    22 ms    22 ms    22 ms  104.18.34.210
Трассировка маршрута к 104.16.56.40 с максимальным числом прыжков 30


  1    <1 мс    <1 мс    <1 мс  <CENSORED>
  2     8 ms     8 ms     8 ms  192.168.31.67
  3     *        *        *     Превышен интервал ожидания для запроса.
  4    10 ms    10 ms    10 ms  e0-6.core2.kbp1.he.net [216.66.86.129]
  5     *        *       22 ms  port-channel7.core2.waw1.he.net [184.104.192.165]
  6    22 ms    23 ms    23 ms  cloudflare.thinx.pl [212.91.0.28]
  7    23 ms    22 ms    22 ms  162.158.100.7
  8    23 ms    22 ms    22 ms  104.16.56.40
Трассировка маршрута к 104.18.40.25 с максимальным числом прыжков 30


  1    <1 мс    <1 мс    <1 мс  <CENSORED>
  2     8 ms     8 ms     8 ms  192.168.31.67
  3     8 ms     *        8 ms  nat1.g50.dnepro.net [192.168.31.149]
  4    10 ms     *       10 ms  e0-6.core2.kbp1.he.net [216.66.86.129]
  5     *        *        *     Превышен интервал ожидания для запроса.
  6    24 ms    23 ms    38 ms  cloudflare.thinx.pl [212.91.0.28]
  7    23 ms    22 ms    23 ms  162.158.100.7
  8    22 ms    22 ms    22 ms  104.18.40.25
Трассировка маршрута к 172.64.153.46 с максимальным числом прыжков 30


  1    <1 мс    <1 мс    <1 мс  <CENSORED>
  2     8 ms     8 ms     8 ms  192.168.31.67
  3     *        *        *     Превышен интервал ожидания для запроса.
  4     9 ms    10 ms     9 ms  e0-6.core2.kbp1.he.net [216.66.86.129]
  5     *        *        *     Превышен интервал ожидания для запроса.
  6    36 ms     *        *     cloudflare.plix.pl [195.182.218.134]
  7    24 ms    24 ms    23 ms  162.158.100.9
  8    22 ms    22 ms    22 ms  172.64.153.46
Трассировка маршрута к 172.65.252.238 с максимальным числом прыжков 30


  1    <1 мс    <1 мс     1 ms  <CENSORED>
  2     8 ms     8 ms     9 ms  192.168.31.67
  3     8 ms     *        8 ms  nat1.g50.dnepro.net [192.168.31.149]
  4    10 ms    10 ms    10 ms  e0-6.core2.kbp1.he.net [216.66.86.129]
  5    22 ms     *        *     port-channel7.core2.waw1.he.net [184.104.192.165]
  6    23 ms    22 ms    23 ms  cloudflare.thinx.pl [212.91.0.28]
  7    23 ms    22 ms    23 ms  162.158.100.9
  8    22 ms    22 ms    22 ms  172.65.252.238

  • 0

#9 Aenth

Aenth
  • Пользователи
  • 6 сообщений

29 мая 2024 - 16:01

Надайте результати виводу команд tracert або WinMTR до "проблемних" ip-адрес.

 

Tracing route to 104.18.34.210 over a maximum of 30 hops

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.0.1
  2     3 ms     5 ms     3 ms  10.144.0.1
  3    11 ms    10 ms    10 ms  192.168.31.138
  4    10 ms     *       10 ms  192.168.31.149
  5    13 ms    12 ms    12 ms  e0-6.core2.kbp1.he.net [216.66.86.129]
  6     *        *        *     Request timed out.
  7    26 ms    25 ms     *     cloudflare.plix.pl [195.182.218.134]
  8    23 ms    31 ms    24 ms  162.158.100.7
  9    25 ms    24 ms    24 ms  104.18.34.210

 

Tracing route to 104.16.56.40 over a maximum of 30 hops

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.0.1
  2     3 ms     2 ms     2 ms  10.144.0.1
  3    12 ms    11 ms    11 ms  192.168.31.138
  4    11 ms     *       10 ms  192.168.31.149
  5    12 ms    13 ms    13 ms  e0-6.core2.kbp1.he.net [216.66.86.129]
  6     *        *        *     Request timed out.
  7    36 ms    26 ms    28 ms  cloudflare.thinx.pl [212.91.0.28]
  8    27 ms    26 ms    26 ms  162.158.100.9
  9    26 ms    25 ms    25 ms  104.16.56.40

 

Tracing route to 104.18.40.25 over a maximum of 30 hops

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.0.1
  2     3 ms     3 ms     3 ms  10.144.0.1
  3    11 ms    11 ms    10 ms  192.168.31.138
  4    10 ms     *       10 ms  192.168.31.149
  5    13 ms    12 ms    12 ms  e0-6.core2.kbp1.he.net [216.66.86.129]
  6     *        *       24 ms  port-channel7.core2.waw1.he.net [184.104.192.165]
  7    31 ms    28 ms    28 ms  cloudflare.thinx.pl [212.91.0.28]
  8    23 ms    23 ms    39 ms  162.158.100.7
  9    24 ms    24 ms    24 ms  104.18.40.25

 

Tracing route to 172.64.153.46 over a maximum of 30 hops

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.0.1
  2     5 ms     4 ms     3 ms  10.144.0.1
  3    11 ms    10 ms    10 ms  192.168.31.138
  4     9 ms     *       10 ms  192.168.31.149
  5    12 ms    11 ms    12 ms  e0-6.core2.kbp1.he.net [216.66.86.129]
  6     *        *       26 ms  port-channel7.core2.waw1.he.net [184.104.192.165]
  7     *       25 ms    25 ms  cloudflare.plix.pl [195.182.218.134]
  8    26 ms    25 ms    25 ms  162.158.100.9
  9    24 ms    24 ms    23 ms  172.64.153.46

 

Tracing route to 172.65.252.238 over a maximum of 30 hops

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.0.1
  2     5 ms     2 ms     3 ms  10.144.0.1
  3    11 ms    11 ms    10 ms  192.168.31.138
  4    10 ms     *       10 ms  192.168.31.149
  5    12 ms    12 ms    12 ms  e0-6.core2.kbp1.he.net [216.66.86.129]
  6     *        *        *     Request timed out.
  7    27 ms    35 ms    25 ms  cloudflare.thinx.pl [212.91.0.28]
  8    25 ms    25 ms    26 ms  162.158.100.9
  9    25 ms    24 ms    24 ms  172.65.252.238


  • 0

#10 Владимир Штарк

Владимир Штарк
  • Администрация
  • 12 722 сообщений

29 мая 2024 - 16:03

До всех пінг 24-25мс

В чому проблема?


  • 0

#11 Aenth

Aenth
  • Пользователи
  • 6 сообщений

29 мая 2024 - 16:09

До всех пінг 24-25мс

В чому проблема?

У цьому :cray:


  • 0

#12 Лёга Евгений

Лёга Евгений
  • Техподдержка
  • 1 682 сообщений

29 мая 2024 - 16:22

У цьому :cray:

attachicon.gif Без імені.png

Це з ігрового клієнта? tracert проводились при запущеному клієнті?


  • 0

#13 Aenth

Aenth
  • Пользователи
  • 6 сообщений

29 мая 2024 - 20:17

Це з ігрового клієнта? tracert проводились при запущеному клієнті?

Так це пінг у ігровому клієнті. Ні, tracert я робив окремо, ось дані з WinMtr під час ігрової сесії:

 


  • 0

#14 warp

warp
  • Пользователи
  • 21 сообщений

30 мая 2024 - 01:26

https://support-valo...in-Network-Logs


  • 0

#15 warp

warp
  • Пользователи
  • 21 сообщений

30 мая 2024 - 01:41

tracert 162.249.72.1

tracert 13.248.220.97

З сайту гри Valorant


  • 0

#16 warp

warp
  • Пользователи
  • 21 сообщений

30 мая 2024 - 02:11

Доброго дня.
Повідомте будь ласка дату, час та номер телефону вашого дзвінка, коли наш оператор кинув слухавку.
Ми перевіримо факти та вплинемо на службу підтримки щоб такого більше не повторилось.
Стосовно пінга, перерахуйте будь ласка конкретні айпі-адреси, до яких пінг був 24, а став 80мс

Точні дати я вам надати не зможу оскілки це було не 1 раз за останні пів року, останній раз 29.05.2024 о 12:00 телефонував. Спілкувався з оператором приблизно 10 хв і в певний момент тиша приблизно 20 секунд, далі робот "Будь ласка оцініть якість вашого обслуговування в контакт центрі", Наступний оператор затвердив що дзвінок розіровало, і навіть це не проблема якби оператори давали зворотній зв'язок, розірвало - оператор телефонує тобі.
За останні 2 місяці спілкування з операторами дізнався про форум тільки сьогодні, до цього мені твердили що пінг це не наша проблема ми надаємо тільки доступ до інтеренту, і навіть не думав що тут зможу отримати зворотній зв'язок.


  • 0

#17 warp

warp
  • Пользователи
  • 21 сообщений

30 мая 2024 - 02:32

Також у копілку стабільності інтернету, якщо немає ручного обмеження швидкості на кожен окремий пристрій, можна отримати багато провалів, у грі втрата пакетів іноді може досягати 20%-30%, вночі без обмеження швидкості пінг може пригати до +100 короткочасно, вдень бувають провали до +2000.

З налаштованою швидкистью на кожен пристрій окремо, таких провалів немає взагалі.

 

 


  • 0

#18 Лёга Евгений

Лёга Евгений
  • Техподдержка
  • 1 682 сообщений

30 мая 2024 - 07:53

Так це пінг у ігровому клієнті. Ні, tracert я робив окремо, ось дані з WinMtr під час ігрової сесії:

 

attachicon.gif Untitled.png

24-25 мс, з боку dnepro.net жодних проблем не бачу.

 

Пораджу із скріншотами WinMTR та клієнта звернутись до техпідтримки гри.

 

І, сподіваюсь, ви ж не через Wi-Fi підключаєтесь?


  • 0

#19 Лёга Евгений

Лёга Евгений
  • Техподдержка
  • 1 682 сообщений

30 мая 2024 - 08:20

tracert 162.249.72.1

tracert 13.248.220.97

З сайту гри Valorant

Тут аналогічна порада.

Звертатись в техпідтримку гри і додавати результати трасіровок і скріншотів із самої гри.

В жодному разі не використовувати Wi-Fi для онлайн-ігор.


  • 0

#20 Владимир Штарк

Владимир Штарк
  • Администрация
  • 12 722 сообщений

30 мая 2024 - 09:01

Разница в значениях между пингом из игры и пингом из системы, свидетельствует скорее всего о том, что разработчики встроили внутри своего игрового приложения vpn, который скорее всего и является источником большого пинга
  • 0