Перейти к содержимому


Переход на оптоволокно


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 902

#881 spiderchenok

spiderchenok
  • Пользователи
  • 3 сообщений

22 сентября 2024 - 11:17

Добрий день, на початку липня подавав заявку на проведення оптоволокна за адресою Запорізька 20, говорили про терміни виконання у 2-3 місяці, чи це відповідає дійсності на даний момент і я можу очікувати проведення оптоволокна до середини осені?


  • 0

#882 Mobius

Mobius
  • Техподдержка
  • 1 727 сообщений

22 сентября 2024 - 16:01

ОК, дякую.
Зрозумів, я купив у Вас Sfp Onu як бы Ви робили кліентові вибір, щоб не було таких ультиматів. 
У мене маршрутизатор,на відкритому, просторі, думаю багато кого би не влаштував такий вид...
viber-image-2024-09-22-10-09-43-227.jpg

Ніяких ультиматумів, а лише попередження. Якщо абонент встановлює своє обладнання - свій медіаконвертор, своя ONU або SFP-стік і т.ін., то зона відповідальності компанії зменшується.

Також хочу зауважити - для нормальної роботи стіку необхідно забезпечити адекватну систему тепловідведення. Встановлення на корпусі додаткових радіаторів, можливо кулерів, тощо.


  • 0

#883 Дмитрий13

Дмитрий13
  • Пользователи
  • 5 сообщений

23 сентября 2024 - 22:54

Якщо абонент встановлює своє обладнання - свій медіаконвертор, своя ONU або SFP-стік і т.ін., то зона відповідальності компанії зменшується.
 
Я розумію, в мене ж і маршрутизатор  особистий, не відмовлятися ж від нього)

додаткових радіаторів

Так,вже планував,якщо запрацює,то встановлю доп радіатор. Дякую за пораду.
 

Підкажіть, якщо купив Sfp, завтра він в мене на руках, мені достатньо сказати його номер щоб Ви його зареєстрували? Чи краще мастера викликати, щоб забрав Вашу оуншку і зареєстрвуав як раз мою


  • 0

#884 Andrew_net

Andrew_net
  • Пользователи
  • 25 сообщений

24 сентября 2024 - 11:13

Добрий день, на початку липня подавав заявку на проведення оптоволокна за адресою Запорізька 20, говорили про терміни виконання у 2-3 місяці, чи це відповідає дійсності на даний момент і я можу очікувати проведення оптоволокна до середини осені?

Звісно, але середину осіні наступного року та мабуть позанаступного


  • 0

#885 Andrew_net

Andrew_net
  • Пользователи
  • 25 сообщений

24 сентября 2024 - 11:28

В мене немає слів. Зробив заявку на переведення лінії на PON.  чикав довгий час, на початку серпня мене запевнили що 25 вересня прийде майстер та заміне обладнання на PON. На моє питання чи з'явилась можливість під'еднання за цією технологією за моєю адресою, оператор завірив мене що всі роботи виконані, і треба тільки змінити обладнання з моєї сторони, та зробити перепідключення на обладнанні провайдера. Даже відкрили нове підключення в особистому кабінеті.

І вот сьгодні мені телефонує опрератор, і сповіщає мене шо в моєму районі обладнання не змінено, і на мережу за технологією PON немає можливості переходу!!!!!

Я вже більше року чую ці басні шо це буде скоро!!!

Чому у вас завжди якісь проблеми??? То поки підключили мене чикав, РЕМОНТ лінії чекав по два тижні??? 

 

Я так розумію що треба шукати альтернативного провайдера, і всім буду радити не використовувати цього провайдера!!!


  • 0

#886 Владимир Штарк

Владимир Штарк
  • Администрация
  • 12 901 сообщений

24 сентября 2024 - 21:52

В мене немає слів. Зробив заявку на переведення лінії на PON. чикав довгий час, на початку серпня мене запевнили що 25 вересня прийде майстер та заміне обладнання на PON. На моє питання чи з'явилась можливість під'еднання за цією технологією за моєю адресою, оператор завірив мене що всі роботи виконані, і треба тільки змінити обладнання з моєї сторони, та зробити перепідключення на обладнанні провайдера. Даже відкрили нове підключення в особистому кабінеті.
І вот сьгодні мені телефонує опрератор, і сповіщає мене шо в моєму районі обладнання не змінено, і на мережу за технологією PON немає можливості переходу!!!!!
Я вже більше року чую ці басні шо це буде скоро!!!
Чому у вас завжди якісь проблеми??? То поки підключили мене чикав, РЕМОНТ лінії чекав по два тижні???

Я так розумію що треба шукати альтернативного провайдера, і всім буду радити не використовувати цього провайдера!!!

Доброго вечора
За якою адресою?
  • 0

#887 Andrew_net

Andrew_net
  • Пользователи
  • 25 сообщений

25 сентября 2024 - 09:08

Доброго вечора
За якою адресою?

Провулок Богдана Хмельницьког 9


  • 0

#888 Andrew_net

Andrew_net
  • Пользователи
  • 25 сообщений

25 сентября 2024 - 09:19

Доброго вечора
За якою адресою?

Номер ОК 057057


  • 0

#889 Mobius

Mobius
  • Техподдержка
  • 1 727 сообщений

26 сентября 2024 - 09:08

якщо купив Sfp, завтра він в мене на руках, мені достатньо сказати його номер щоб Ви його зареєстрували? Чи краще мастера викликати, щоб забрав Вашу оуншку і зареєстрвуав як раз мою

Цілком достатньо буде зателефонувати вдень і попросити щоб оператор передав адміністратору яку ip-адресу ви отримуєте через стік.


  • 0

#890 Дмитрий13

Дмитрий13
  • Пользователи
  • 5 сообщений

26 сентября 2024 - 09:33

яку ip-адресу ви отримуєте через стік.

Оператор каже за ip адресу. Але я зайшов  роутер, ІP адресы там не має

Скрытый текст


  • 0

#891 Mobius

Mobius
  • Техподдержка
  • 1 727 сообщений

26 сентября 2024 - 10:35

Оператор каже за ip адресу. Але я зайшов  роутер, ІP адресы там не має

Скрытый текст

Напишіть в приватні адресу послуги і фото стіка.

Сподіваюсь мідний кабель із WAN-порта при цьому витягнутий?


  • 0

#892 Ангеліна

Ангеліна
  • Техподдержка
  • 237 сообщений

26 сентября 2024 - 15:53

В мене немає слів. Зробив заявку на переведення лінії на PON.  чикав довгий час, на початку серпня мене запевнили що 25 вересня прийде майстер та заміне обладнання на PON. На моє питання чи з'явилась можливість під'еднання за цією технологією за моєю адресою, оператор завірив мене що всі роботи виконані, і треба тільки змінити обладнання з моєї сторони, та зробити перепідключення на обладнанні провайдера. Даже відкрили нове підключення в особистому кабінеті.

І вот сьгодні мені телефонує опрератор, і сповіщає мене шо в моєму районі обладнання не змінено, і на мережу за технологією PON немає можливості переходу!!!!!

Я вже більше року чую ці басні шо це буде скоро!!!

Чому у вас завжди якісь проблеми??? То поки підключили мене чикав, РЕМОНТ лінії чекав по два тижні??? 

 

Я так розумію що треба шукати альтернативного провайдера, і всім буду радити не використовувати цього провайдера!!!

Дякуємо Вам за Ваше звернення, що приділили час даному питанню. Зі своєї сторони , компанія приносить вибачення за тривалий час очікування та розуміючи Вашу ситуацію , приділили увагу і знайшли рішення по підключення. З Вами звʼяжеться наш менеджер та узгодить дату підключення і зручний для Вас час. 


  • 0

#893 Andrew_net

Andrew_net
  • Пользователи
  • 25 сообщений

28 сентября 2024 - 18:21

Дякуємо Вам за Ваше звернення, що приділили час даному питанню. Зі своєї сторони , компанія приносить вибачення за тривалий час очікування та розуміючи Вашу ситуацію , приділили увагу і знайшли рішення по підключення. З Вами звʼяжеться наш менеджер та узгодить дату підключення і зручний для Вас час. 

Дякую, сьогодні все зробили, все працює добре. Хлопці монтажники молодці. Гарного дня, тиого неба!


  • 1

#894 ivo

ivo
  • Пользователи
  • 10 сообщений

02 октября 2024 - 09:49

Аношкина 7Б, когда можно расчитывать на оптоволкно?


  • 0

#895 Елена Комис

Елена Комис
  • Пользователи
  • 5 сообщений

09 октября 2024 - 12:14

Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, есть ли техническая возможность подключения "интернет без света" по Гайдамацкой, 33?


  • 0

#896 Andrey Tymoshenko

Andrey Tymoshenko
  • Техподдержка
  • 81 сообщений

09 октября 2024 - 13:12

Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, есть ли техническая возможность подключения "интернет без света" по Гайдамацкой, 33?

Доброго дня! Технічна можливість присутння.


  • 0

#897 Елена Комис

Елена Комис
  • Пользователи
  • 5 сообщений

09 октября 2024 - 14:44

Доброго дня! Технічна можливість присутння.

Дуже дякую! Як тільки заселимося в квартиру, будемо подавати заявку на швидке підключення


Сообщение отредактировал Елена Комис: 09 октября 2024 - 14:44

  • 0

#898 Vladyslav1994

Vladyslav1994
  • Пользователи
  • 7 сообщений

12 октября 2024 - 15:46

Доброго дня. Можливість підключити вул. Гетьмана Сагайдачного, 17 не зявилась? Або хоча б якісь терміни.
  • 0

#899 kirichenkozheka

kirichenkozheka
  • Техподдержка
  • 3 сообщений

12 октября 2024 - 15:59

Доброго дня, технічна можливість на даний час відсутня. 

Доброго дня. Можливість підключити вул. Гетьмана Сагайдачного, 17 не зявилась? Або хоча б якісь терміни.


  • 0

#900 zhvolyanuk

zhvolyanuk
  • Пользователи
  • 3 сообщений

14 октября 2024 - 13:10

Доброго дня, Максима Чиженка 49 є можливість підключення?
  • 0