1. USB кабель-адаптери для живлення абонентського ONU-терміналу від Powerbank за 150 грн/шт
2. Літій-іонні джерела для одночасного резервного живлення роутера та ONU за 1500 грн/шт
17 февраля 2023 - 18:36
17 февраля 2023 - 21:18
18 февраля 2023 - 00:35
Переходник юсб-12 вольт 2 ампера (такие на олх от 250 грн)Этого добра и на олх навалом. Можно узнать более подробные характеристики у ваших?
18 февраля 2023 - 09:28
При такой ёмкости, согласен - ваше предложение лучше чем на олх.Переходник юсб-12 вольт 2 ампера (такие на олх от 250 грн)
Литий-ионный источник резервного питания подключается в разрыв между блоком питания 12в и потребителями - 5в и 12в.
Емкость 10400мА
18 февраля 2023 - 13:12
Где можно купить?Переходник юсб-12 вольт 2 ампера (такие на олх от 250 грн)
Литий-ионный источник резервного питания подключается в разрыв между блоком питания 12в и потребителями - 5в и 12в.
Емкость 10400мА
18 февраля 2023 - 16:57
19 февраля 2023 - 19:10
Переходник юсб-12 вольт 2 ампера (такие на олх от 250 грн)
Литий-ионный источник резервного питания подключается в разрыв между блоком питания 12в и потребителями - 5в и 12в.
Емкость 10400мА
Подскажите пожалуйста
1. Переключение происходит безшовно или роутер уходит в перезагрузку как на повербанках?
2. Сколько выходов? Достаточно взять один на два устройства?
19 февраля 2023 - 21:44
Подскажите пожалуйста
1. Переключение происходит безшовно или роутер уходит в перезагрузку как на повербанках?
2. Сколько выходов? Достаточно взять один на два устройства?
1) Переключение происходит безшовно, да.
2) Два выхода 12 вольт, одного будет достаточно.
20 февраля 2023 - 11:49
А разве ONU не от пяти вольт запитывается?Два выхода 12 вольт, одного будет достаточно.
Сообщение отредактировал rabbit: 20 февраля 2023 - 11:51
20 февраля 2023 - 11:57
А разве ONU не от пяти вольт запитывается?
Штарк вон писал, что там и 5в выход есть.
Конвертор - 5В 1А
ONU - 12В 0,5А
20 февраля 2023 - 13:27
це жарт? А в чому різниця тоді між ONU і конвертером
20 февраля 2023 - 14:00
це жарт? А в чому різниця тоді між ONU і конвертером
Різні технології використовуються.
Якщо простими словами, то:
При використанні звичайної оптики лінія працює в режимі один-до-одного: 1 комутатор (або конвертор) === оптика === 1 комутатор (або конвертор).
При використанні PON застосовується принцип один-до-багатьох: 1 OLT (головний пристрій) === оптика із поділювачами сигналу === багато ONU (кількість обмежена стандартами, зазвичай 64 або 128).
Ну і також, конвертор це просто перетворювач оптичного сигналу в електричний RJ-45 і навпаки. А ONU більш продвинутий пристрій, із спеціалізованими налаштуваннями.
22 февраля 2023 - 14:10
22 февраля 2023 - 16:19
Заходил сейчас в офис на пр. Тараса Шевченка, 3/1 - USB кабель-адаптеров нету =(
Напишіть телефон в особисті, зв'яжемося з Вами
22 февраля 2023 - 16:38
Заходил сейчас в офис на пр. Тараса Шевченка, 3/1 - USB кабель-адаптеров нету =(
Простите. Это просто сотрудник оказался тупым.
22 февраля 2023 - 18:03
Простите. Это просто сотрудник оказался тупым.
11 марта 2023 - 21:34
Простите. Это просто сотрудник оказался тупым.
12 марта 2023 - 00:27
Я радий, що вам подобається робота наших працівників. На жаль, у іншого нашого абонента стався негативний досвід у результаті недбалого ставлення до роботи з боку конкретного співробітника.Дивлячись як ви ставетесь до своїх співробітників виникає питання ,як же ви відносетесь до абонентів...Працівники у вас дуже гарні і при звернені максимально допомогають вирішити проблему ,та консультують.З вашої сторони дуже низько ображати їх.До речі у ваших працівників дуже гарна українська мова на відміну вашого автовідповідача який говоре мовою окупанта,сподіваюсь це буде виправлене
12 марта 2023 - 13:23
Вибачаюсь, але негативний досвід при роботі з людьми це не від'ємна частина. Не хочу ні в якому випадку вас образити і якось образити компанію, але така ваша відповідь псує ваше обличчя як керівника і чоловіка та обличчя вашої компанії.Я радий, що вам подобається робота наших працівників. На жаль, у іншого нашого абонента стався негативний досвід у результаті недбалого ставлення до роботи з боку конкретного співробітника.Саме тому, що я добре ставлюся до своїх абонентів, я не хочу, щоб вони стикалися з недбалими працівниками.ПС: Дякую, що звернули увагу на мову автовідповідача, ви її більше не почуєте. Це теж була прикра недбалість з боку наших співробітників.
12 марта 2023 - 16:44
Не негативний досвід, а недбале ставлення співробітника до своїх обов'язків, що призвело до того, що абонент даремно витратив свій час та гроші на проїзд до нашого офісу. І це ніяк не повинно бути невід'ємною частиною роботи співробітника!Вибачаюсь, але негативний досвід при роботі з людьми це не від'ємна частина. Не хочу ні в якому випадку вас образити і якось образити компанію, але така ваша відповідь псує ваше обличчя як керівника і чоловіка та обличчя вашої компанії.
Якщо можна ще одне питання.
А як керівник фірми за рік повномасштабної війни не знав що голосове меню ще російською? Ви не вважаєте неправильним говорити, що винні тільки працівники? Або у вашої компанії хороше ставлення до носіїв цієї мови? Дякую за відповідь