
Лучший Ответ VladisIav , 05 февраля 2024 - 11:19
Добрий день! 18.07.2022 - дата створення Вашої заявки на підключення, 14.09.2022 - дата виконання заявки.
Перейти к сообщениюЛучший Ответ VladisIav , 05 февраля 2024 - 11:19
Добрий день! 18.07.2022 - дата створення Вашої заявки на підключення, 14.09.2022 - дата виконання заявки.
Перейти к сообщению05 февраля 2024 - 10:54
Привіт!
Абонент: 063833
Був підключений до оптики 14.09.2022 або 09/14/2022 в американській нотації.
Зверніть увагу, яка дата активації тарифу на скріні. 18.07.2022.
Хоча фактично свій поточний тариф я активував приблизно рік тому.
З чого я роблю висновок, що або IDшник абонента поюзаний (як у мобільних операторів перевипуск номера),
або просто баг в особистому кабінеті.
Що скажете?
Сообщение отредактировал Twissell87: 05 февраля 2024 - 10:55
05 февраля 2024 - 11:19 Лучший Ответ
Добрий день! 18.07.2022 - дата створення Вашої заявки на підключення, 14.09.2022 - дата виконання заявки.
01 июля 2024 - 05:46
Сообщение отредактировал Тетянка: 01 июля 2024 - 05:47
01 июля 2024 - 07:20
Доброго дня, напишу сюди ж. На вихідних кілька раз телефонував робот, наполегливо просив сплатити заборгованість у розмірі 350 грн. Вихідні видалися насичені і я пам'ятаю трохи здивувалася, бо внесеної оплати повинно було вистачити і на цей місяць, сплатила сьогодні вранці.
Поясніть будь ласка наступну картину в ЛК (прикладаю скрін). Я чудово розумію що залишала заявку на підключення оптоволокна і Lpro стане моїм тарифом коли ця подія здійсниться. Але на секундочку згідно плану підключення відбудеться аж 04 серпня і мій поточний тариф - L. На якій підставі мені було нараховано заборгованість з бонусом нагадування про необхідність сплати яка на даний момент не має ніякого сенсу? Ніби 350 грн і невелика сума, але якось негарно виглядає це :(Screenshot_20240701_064318_Soul.jpg
Доброго дня
Заборгованість не нарахована судячи зі скрина - на балансі нової послуги є переплата.
Дзвінки робота про сплату ще підключеної послуги - це наша помилка, прошу вибачення. Виправимо
02 июля 2024 - 01:27
Заборгованості немає, тому що я таки сплатила ці 350 грн.
І так як платила поспіхом, майже на бігу - одразу не помітила що в кабінеті відображається 2 адреси.
Вже перед тим як звернутись сиділа пригадувала. По адресі з поточним тарифом світила зелена передплата в 46 грн, а на другій адресі червоними цифрами заборгованість в 350 грн. Добре це пам'ятаю бо подумала "це ж треба, таки робот сказав вірно"