Перейти к содержимому


Неправильна дата активації тарифа


Лучший Ответ VladisIav , 05 февраля 2024 - 11:19

Добрий день! 18.07.2022 - дата створення Вашої заявки на підключення, 14.09.2022 - дата виконання заявки.


Перейти к сообщению


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 4

#1 Twissell87

Twissell87
  • Пользователи
  • 37 сообщений

05 февраля 2024 - 10:54

Привіт!

Абонент: 063833

Був підключений до оптики 14.09.2022 або 09/14/2022 в американській нотації.

Зверніть увагу, яка дата активації тарифу на скріні. 18.07.2022.
Хоча фактично свій поточний тариф я активував приблизно рік тому.

 

З чого я роблю висновок, що або IDшник абонента поюзаний (як у мобільних операторів перевипуск номера),

або просто баг в особистому кабінеті.

Що скажете? :)


Сообщение отредактировал Twissell87: 05 февраля 2024 - 10:55

  • 0

#2 VladisIav

VladisIav
  • Пользователи
  • 36 сообщений

05 февраля 2024 - 11:19   Лучший Ответ

Добрий день! 18.07.2022 - дата створення Вашої заявки на підключення, 14.09.2022 - дата виконання заявки.


  • 0

#3 Тетянка

Тетянка
  • Пользователи
  • 143 сообщений

01 июля 2024 - 05:46

Доброго дня, напишу сюди ж. На вихідних кілька раз телефонував робот, наполегливо просив сплатити заборгованість у розмірі 350 грн. Вихідні видалися насичені і я пам'ятаю трохи здивувалася, бо внесеної оплати повинно було вистачити і на цей місяць, сплатила сьогодні вранці.
Поясніть будь ласка наступну картину в ЛК (прикладаю скрін). Я чудово розумію що залишала заявку на підключення оптоволокна і Lpro стане моїм тарифом коли ця подія здійсниться. Але на секундочку згідно плану підключення відбудеться аж 04 серпня і мій поточний тариф - L. На якій підставі мені було нараховано заборгованість з бонусом нагадування про необхідність сплати яка на даний момент не має ніякого сенсу? Ніби 350 грн і невелика сума, але якось негарно виглядає це :(

Сообщение отредактировал Тетянка: 01 июля 2024 - 05:47

  • 0

#4 Владимир Штарк

Владимир Штарк
  • Администрация
  • 12 799 сообщений

01 июля 2024 - 07:20

Доброго дня, напишу сюди ж. На вихідних кілька раз телефонував робот, наполегливо просив сплатити заборгованість у розмірі 350 грн. Вихідні видалися насичені і я пам'ятаю трохи здивувалася, бо внесеної оплати повинно було вистачити і на цей місяць, сплатила сьогодні вранці.
Поясніть будь ласка наступну картину в ЛК (прикладаю скрін). Я чудово розумію що залишала заявку на підключення оптоволокна і Lpro стане моїм тарифом коли ця подія здійсниться. Але на секундочку згідно плану підключення відбудеться аж 04 серпня і мій поточний тариф - L. На якій підставі мені було нараховано заборгованість з бонусом нагадування про необхідність сплати яка на даний момент не має ніякого сенсу? Ніби 350 грн і невелика сума, але якось негарно виглядає це :(attachicon.gif Screenshot_20240701_064318_Soul.jpg

Доброго дня

Заборгованість не нарахована судячи зі скрина - на балансі нової послуги є переплата.

Дзвінки робота про сплату ще підключеної послуги - це наша помилка, прошу вибачення. Виправимо


  • 0

#5 Тетянка

Тетянка
  • Пользователи
  • 143 сообщений

02 июля 2024 - 01:27

Заборгованості немає, тому що я таки сплатила ці 350 грн.

І так як платила поспіхом, майже на бігу - одразу не помітила що в кабінеті відображається 2 адреси.

Вже перед тим як звернутись сиділа пригадувала. По адресі з поточним тарифом світила зелена передплата в 46 грн, а на другій адресі червоними цифрами заборгованість в 350 грн. Добре це пам'ятаю бо подумала "це ж треба, таки робот сказав вірно"  :gha:


  • 0