Перейти к содержимому


Трудности с интернетом!


  • Авторизуйтесь для відповіді у темі
Повідомлень у темі: 20578

#18021 m-t

m-t
  • Пользователи
  • 15 сообщений

07 сентября 2023 - 22:22

У меня то же самое
  • 0

#18022 Ednaz

Ednaz
  • Пользователи
  • 6 сообщений

07 сентября 2023 - 23:19

Доброй ночи. В Куриловке по ул.Родниковая(Джерельна) уже вторые сутки нет интернета. Какие ведутся работы и что случилось?
  • 0

#18023 SaVi

SaVi
  • Пользователи
  • 2 813 сообщений

07 сентября 2023 - 23:26

снова 
http://joxi.ru/EA47X1XU0gM9K2


  • 0

#18024 Stanislav Ivanov

Stanislav Ivanov
  • Техподдержка
  • 121 сообщений

08 сентября 2023 - 00:50

Моя проблема (останній раз до написання цього повідомлення) виникла десь о 22:24

Доброї ночі, на даний момент по лінії проблем не зафіксовано, а також за Вашою статистикою бачимо, що інтернет з'єднання встановлено та працює коректно. Якщо проблеми досі присутні - рекомендуємо перезавантажити Ваше обладнання, а саме вимкнути конвертер та розтер із живлення та залишити у вимкненому стані на 10-15 хвилин. 


  • 0

#18025 Stanislav Ivanov

Stanislav Ivanov
  • Техподдержка
  • 121 сообщений

08 сентября 2023 - 00:58

Доброй ночи, Ваш запрос будет передан более квалифицированным специалистам. Ожидайте ответа.


  • 0

#18026 Оператор Нікіта

Оператор Нікіта
  • Техподдержка
  • 119 сообщений

08 сентября 2023 - 01:02

Доброй ночи. В Куриловке по ул.Родниковая(Джерельна) уже вторые сутки нет интернета. Какие ведутся работы и что случилось?

 

Доброї ночі! У Курилівці було знеструмлене наше обладнання. Майстри вже повідомлені про цю проблему та будуть її вирішувати.


  • 0

#18027 m-t

m-t
  • Пользователи
  • 15 сообщений

08 сентября 2023 - 01:28

Доброї ночі, на даний момент по лінії проблем не зафіксовано, а також за Вашою статистикою бачимо, що інтернет з'єднання встановлено та працює коректно. Якщо проблеми досі присутні - рекомендуємо перезавантажити Ваше обладнання, а саме вимкнути конвертер та розтер із живлення та залишити у вимкненому стані на 10-15 хвилин.

а менi що порадите, може вимикати обладнання на нiч, щоб воно краще працювало у день?
  • 0

#18028 Stanislav Ivanov

Stanislav Ivanov
  • Техподдержка
  • 121 сообщений

08 сентября 2023 - 03:21

а менi що порадите, може вимикати обладнання на нiч, щоб воно краще працювало у день?

Ні, але якщо в особисті повідомлення Ви мені вкажете Вашу повну адресу, спробую чимось допомогти.


  • 0

#18029 SaVi

SaVi
  • Пользователи
  • 2 813 сообщений

08 сентября 2023 - 11:44

Доброй ночи, Ваш запрос будет передан более квалифицированным специалистам. Ожидайте ответа.

Якщо це доможе, то в 12:42 ще раз таке було
  • 0

#18030 MecneR

MecneR
  • Пользователи
  • 20 сообщений

08 сентября 2023 - 13:41

Десьо 14:40 знов вимкнувся інет на 30 сек десь. Пристрої вимикалися на 15 хвилин перед цим, як і рекомендували


Повідомлення відредагував MecneR: 08 сентября 2023 - 13:45

  • 0

#18031 StinGER

StinGER
  • Пользователи
  • 11 сообщений

08 сентября 2023 - 13:43

Доброго дня. Вже дні 3 постійно зникає інтернет. Зараз також немає.


  • 0

#18032 ape_ss

ape_ss
  • Пользователи
  • 33 сообщений

08 сентября 2023 - 15:14

Що зі швидкістю інтернета:

https://www.speedtes...ult/15223610270

https://www.speedtes...ult/15223614780

https://www.speedtes...ult/15223619664

https://www.speedtes...ult/15223623921

Металургів 84а-95


  • 0

#18033 Mobius

Mobius
  • Техподдержка
  • 1 710 сообщений

08 сентября 2023 - 15:26

Перевірте чи щільно стоїть штекер в роз'ємі.
Зараз обладнання показує що режим швидкості до вашого пристрою 10 мбіт.
Також перевірте налаштування мережевого адаптера якщо кабель включений напряму в ПК.


  • 0

#18034 ape_ss

ape_ss
  • Пользователи
  • 33 сообщений

08 сентября 2023 - 20:34

Перевірте чи щільно стоїть штекер в роз'ємі.
Зараз обладнання показує що режим швидкості до вашого пристрою 10 мбіт.
Також перевірте налаштування мережевого адаптера якщо кабель включений напряму в ПК.

А за тарифом має бути 100 Мбіт/сек.

З джеками у мене все в порядку. 

І які налаштування мережевого адаптера перевірити??? IP адресу провайдера? так я її і на роутері бачу. Роутер повністю коректно підтягує мережеві налаштування з ваших dhcp. Що ще перевіряти?


  • 0

#18035 hellocount666

hellocount666
  • Пользователи
  • 23 сообщений

09 сентября 2023 - 02:14

Тоже соединение периодически падает по много раз в день на непродолжительное время


  • 0

#18036 Світлана

Світлана
  • Техподдержка
  • 194 сообщений

09 сентября 2023 - 04:24

Тоже соединение периодически падает по много раз в день на непродолжительное время

Підкажіть Вашу адресу в ОП


  • 0

#18037 SaVi

SaVi
  • Пользователи
  • 2 813 сообщений

09 сентября 2023 - 11:44

Доброй ночи, Ваш запрос будет передан более квалифицированным специалистам. Ожидайте ответа.

Добрый день. Есть информация об устранении данной проблемы?
  • 0

#18038 Moon

Moon
  • Пользователи
  • 225 сообщений

09 сентября 2023 - 12:40

Медицинская 11 пропажа интернета. ТРЕВОГА!


  • 0

#18039 Moon

Moon
  • Пользователи
  • 225 сообщений

09 сентября 2023 - 13:17

Медицинская 11 обрыв провода. Сказали через 2 часа отремонтируют. 


  • 0

#18040 Irina123

Irina123
  • Пользователи
  • 128 сообщений

09 сентября 2023 - 13:17

Медицинская 11 пропажа интернета. ТРЕВОГА!

Доброго дня там зараз по Вашій лінії обірваний абонентський кабель цим питанням зараз займаються наші фахівці.
  • 0