Добрий ранок, наддніпрянській 11 немає інтернету.
Інтернет пропадає декілька разів на місяць, працювати на віддаленій роботі з такими відключеннями неможливо. Ви позіционуєте себе як "Інтернет, який працює без світла", проте навіть зі світлом у вас постійні проблеми. До підтримки в момент відключення додзвонитись неможливо, тобто, оперативно дізнатись що з інтернетом і коли з'явиться неможливо. Зв'язок тільки через форум... Дуже розчарована вашим сервісом, якщо нічого не зміниться буду шукати іншого, більш стабільного, провайдера.
Вибачте будь ласка за тимчасові незручності. В ночі були технічні збої нашої програми. Зараз вже все відновили. Якщо у вас залишились питання, зверніться будь ласка до технічної підтримки за номерами (097-999-99-58, 093-170-07-97)