Перейти к содержимому


Новый-старый маразм от местного совета


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 60

#1 Богдан

Богдан
  • Администрация
  • 26 545 сообщений

10 июня 2014 - 09:48

ПРОЕКТ
 
УКРАЇНА
ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬКА МІСЬКА РАДА
                                            сесія _____ ______ скликання

Р І Ш Е Н Н Я

від _______________ №__________
      м. Дніпродзержинськ


Про впровадження плати за надання
місць у будинках комунальної форми
власності міста для розміщення
телекомунікаційних мереж

З метою розвитку інформаційного простору м.Дніпродзержинська та запровадження плати за використання нерухомого майна комунальної форми власності для розміщення телекомунікаційних мереж, відповідно до ч.6 ст.27, ч.6 ст.31 Закону України «Про телекомунікації», керуючись ч.1 ст.59, ч.5 ст.60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Надати згоду суб’єктам господарської діяльності на розміщення та експлуатацію телекомунікаційних мереж на платній основі у будинках комунальної форми власності міста відповідно до робочих проектів, погоджених департаментом житлово-комунального господарства та будівництва міської ради, за винятком радіотехнічних об’єктів, які є джерелами електромагнітних випромінювань.
2. Заборонити безоплатне та непогоджене з департаментом житлово-комунального господарства та будівництва міської ради розміщення телекомунікаційних мереж у будинках комунальної форми власності міста.
3. Затвердити:
3.1. Методику розрахунку плати за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж (додаток 1).
3.2. Типовий договір про плату за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж (додаток 2).
4. Уповноважити департамент житлово-комунального господарства та будівництва міської ради (Понізов):


2
4.1. Укладати договори про плату за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж.
4.2. Попередити суб’єктів господарської діяльності про необхідність укладення договорів про плату за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж протягом одного календарного місяця з моменту набрання чинності цього рішення та заборонити на цей період відключення абонентів, які отримують послуги, пов’язані з експлуатацією телекомунікаційних мереж у будинках комунальної форми власності.
4.3. Забезпечувати контроль за виконанням договорів та отримувати плату за вказаними договорами на спеціальний рахунок.
4.4. Спрямовувати отримані кошти на відновлення житлового фонду комунальної форми власності, а саме: капітальні ремонти покрівель, фасадів, ліфтів, аварійного житла та приміщень першого поверху, оплату за виготовлення проектно-кошторисної документації та експертизу по капітальних ремонтах.
5. Уповноважити виконавців послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій здійснювати демонтаж телекомунікаційних мереж, які розміщені без укладення договору, зазначеного у п.4.1. цього рішення.
6.    Відділу інформаційної діяльності та взаємодії з громадськістю міської ради (Бережний) оприлюднити це рішення в міських засобах масової інформації.
7.    Організацію виконання цього рішення покласти на департамент житлово-комунального господарства та будівництва міської ради (Понізов), координацію – на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, директора департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради Понізова С.Є., контроль – на постійну комісію міської ради з питань житлово-комунального господарства (Туробойський).



Міський голова                                           С.О. САФРОНОВ
 


  • 1

#2 Богдан

Богдан
  • Администрация
  • 26 545 сообщений

10 июня 2014 - 10:02

Не первый год, голодающие чиновники горсовета, во главе с "ах... каким товарищем" от очень известной партии регионов хотят денег и только за то, что они чиновники. Ну оно и понятно, самый главный регионал показал всему миру золотой батон и иное... Ну не отставать же местным выкормышам от своего батьки? 

Спросите, почему в теме присутствует слово маразам и не перегнул ли ТС? .

Отвечу. С обоснование. Решать Вам.

Пояснения, для лучшего воспрития, буду делить на несколько постов и излагать  на украинском языке, дабы нормально сочиталось с нормами законодательства.

И так, начнем с преамбулы

 

З метою розвитку інформаційного простору м.Дніпродзержинська та запровадження плати за використання нерухомого майна комунальної форми власності для розміщення телекомунікаційних мереж, відповідно до ч.6 ст.27, ч.6 ст.31 Закону України «Про телекомунікації», керуючись ч.1 ст.59, ч.5 ст.60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

 

Закон України «Про телекомунікації» встановлює правову основу діяльності у сфері телекомунікацій і його норми є спеціальними по відношенню до інших законів, а тому мають пріоритет у застосуванні.

Про що ж таки ч.6 ст.27, ч.6 ст.31 Закону України «Про телекомунікації»?

 

Частиною 6 ст.27 Закону України «Про телекомунікації» встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень зобов’язані створювати сприятливі умови для функціонування розвитку телекомунікаційних мереж загального користування та повноцінного надання телекомунікаційних послуг.
Разом з тим, проект рішенням Дніпродзержинської міської ради встановлюється додаткова оплата, всупереч наведеній нормі закону,  що погіршує умови для функціонування, розвитку телекомунікаційних мереж загального користування, оскільки встановлюються додаткові види витрат як для операторів телекомунікаційних послуг, так і для споживачів цих послуг, оскільки, додаткові витрати  значно вплинуть на формування тарифів на телекомунікаційні послуги.
Крітм того,  такий стан подій суперечитт частині 7 статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно приписів якої, майнові операції, які здійснюються органами місцевого самоврядування з об'єктами права комунальної власності, не повинні ослаблювати економічних основ місцевого самоврядування, зменшувати обсяг та погіршувати умови надання послуг населенню.
 


  • 1

#3 Богдан

Богдан
  • Администрация
  • 26 545 сообщений

10 июня 2014 - 10:11

Зазначеним проектом рішення визначено наступне:

1. Надати згоду суб’єктам господарської діяльності на розміщення та експлуатацію телекомунікаційних мереж на платній основі у будинках комунальної форми власності міста відповідно до робочих проектів, погоджених департаментом житлово-комунального господарства та будівництва міської ради, за винятком радіотехнічних об’єктів, які є джерелами електромагнітних випромінювань.
3. Затвердити:
3.2. Типовий договір про плату за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж.
4. Уповноважити департамент житлово-комунального господарства та будівництва міської ради (Понізов):
4.1. Укладати договори про плату за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж.
4.3. Забезпечувати контроль за виконанням договорів та отримувати плату за вказаними договорами на спеціальний рахунок.
5. Уповноважити виконавців послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій здійснювати демонтаж телекомунікаційних мереж, які розміщені без укладення договору, зазначеного у п.4.1. цього рішення.
Відповідно до Предмету Типового договору, Департамент житлово-комунального господарства та будівництва міської ради надає Користувачеві місця в будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж (далі – ТМ) на строк та на умовах, визначених цим договором, а Користувач розміщує ТМ в будинках комунальної форми власності міста згідно з додатком 1 до цього договору.
Згідно п. 2.1.1. Типового договору користувач має право надання після розміщення ТМ населенню, що мешкає у житловому фонді комунальної форми власності міста, телекомунікаційних послуг та інших послуг, пов’язаних з експлуатацією ТМ відповідно до отриманих дозволів.

Таким чином, визначеним Проектом рішення, ДМР намагається передати в користування третім особам місця у житловому фонді (багатоповерхових будинках) міста.
                 Проте, згідно ч. 1 ст. 4. Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 1 липня 2004 року №1952-IV, обов’язковій державній реєстрації підлягають речові права та обтяження на нерухоме майно, розміщене на території України, що належить фізичним та юридичним особам, державі в особі органів, уповноважених управляти державним майном, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним організаціям, іноземним державам, а також територіальним громадам в особі органів місцевого самоврядування, а саме: 1) право власності на нерухоме майно.
З огляду на викладене, обов’язковість реєстрації права власності на нерухоме майно встановлена законодавством України.
               Відповідно до частини 3 статті 3 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» права на нерухоме майно, які підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації (зокрема й право власності на нерухоме майно - частина 1 статті 4 Закону).
               Відповідно до обліків Фонду комунальної власності м. Дніпродзержинська, у Дніпродзержинської міської ради належним чином оформлене право власності відсутнє.
Таким чином, Дніпродзержинська міська рада на має законних прав, повноважень та підстав для укладення договору про надання місць у житлових будинках міста.

               Згідно ч. 2 ст. 10 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» від 19 червня 1992 року №2482-XII, власники квартир багатоквартирних будинків та жилої площі в гуртожитку є співвласниками допоміжних приміщень будинку, технічного обладнання, елементів зовнішнього благоустрою.
               Положеннями ст. 4 Житлового кодексу України, визначено, що жилі будинки (частини будинків), квартири, що належать громадянам на праві приватної власності є приватним житловим фондом.
               Статтею 382 Цивільного кодексу України передбачено, що власникам квартири у дво- або багатоквартирному житловому будинку належать на праві спільної сумісної власності приміщення загального користування, опорні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання за межами або всередині квартири, яке обслуговує більше однієї квартири, а також споруди, будівлі, які призначені для забезпечення потреб усіх власників квартир, а також власників нежитлових приміщень, які розташовані у житловому будинку.
              Згідно рішення Конституційного суду України від 2 березня 2004 року №4-рп/2004 у справі № 1-2/2004:
1.1. Допоміжні приміщення, відповідно до пункту 2 статті 10 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», стають об'єктами права спільної власності співвласників багатоквартирного будинку, тобто їх спільним майном, одночасно з приватизацією громадянами квартир, що засвідчується єдиним документом - свідоцтвом про право власності на квартиру. Для підтвердження набутого в такий спосіб права не потребується вчинення будь-яких інших додаткових юридичних дій. Власникам квартир немає необхідності створювати з цією метою об'єднання співвласників багатоквартирного будинку.
1.2. Власник (власники) неприватизованих квартир багатоквартирного будинку є співвласником (співвласниками) допоміжних приміщень нарівні з власниками приватизованих квартир.
1.3. Питання щодо згоди співвласників допоміжних приміщень на надбудову поверхів, улаштування мансард у багатоквартирних будинках, на вчинення інших дій стосовно допоміжних приміщень (оренда тощо) вирішується відповідно до законів України, які визначають правовий режим власності.
              Враховуючи вищезазначене рішення Конституційного суду України - житловий будинок, в якому хоча б одна з квартир є приватизованою, належить на праві спільної сумісної власності мешканцям цього будинку з моменту отримання свідоцтва про право власності на квартиру (квартири) та не може знаходитись ані в державній ані в комунальній власності.
               Натомість, у визначеному проекті рішення, Дніпродзержинська міська рада помилково відносить будинки приватного житлового фонду, у яких і розміщуються телекомунікаційні мережі, до житлового фонду комунальної форми власності, що повністю не відповідає вищезазначеним приписам Цивільного кодексу України, Житлового кодексу України та Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду».
               Зважаючи на наведене, проект рішення Дніпродзержинської міської ради «Про впровадження плати за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж» спрямований на порушення права   спільноїної сумісної власності на користування та володіння допоміжними приміщеннями.
                 За юридичною силою рішення Дніпродзержинської міської ради «Про впровадження плати за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж» відноситься до підзаконних нормативно-правових актів, рішення повинно прийматися (видаватись) на основі та на виконання Конституції України і законів України, міжнародних договорів України і не повинні їм суперечити.
                В свою чергу, за ієрархією нормативно-правових актів, Закони України (до яких відносяться й Кодекси, зокрема Цивільний кодекс України) мають вищу юридичну силу щодо підзаконних нормативно-правових актів. А у разі суперечності правових норм у нормативно-правових актах різної юридичної сили, діють норми акта, що має вищу юридичну силу.
              Частиною 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
             Виходячи з вищезазначеного, проект рішення Дніпродзержинської міської ради «Про впровадження плати за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж» не відповідає (суперечить) положенням Конституції України, Цивільного кодексу України та іншим законам України і тому є незаконним


  • 1

#4 Богдан

Богдан
  • Администрация
  • 26 545 сообщений

10 июня 2014 - 10:21

Таким чином, місцеві чиновники мають наміри поповнювати свої кармани за рахунок передачі в користування власності, яка належить мешканцям міста і аж ніяк не їм.
Мабуть, місцевим «діячам» не дають спокій омріяні нові Межигір'я?
Але чому ж за рахунок городян?
  • 2

#5 Богдан

Богдан
  • Администрация
  • 26 545 сообщений

10 июня 2014 - 10:28

Але, маразм на викладеному не закінчується і місцеві чиновники, окрилені безкарністю та жагою наживи, пішли це далі.
Розглянемо п.5 цього "Проекту".
Спочатку, розглянемо з позиції законодавства, оскільки, як я зазначив вище, згідно ч. 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.


               Згідно ст. 321 Цивільного кодексу України,
1. Право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні.
2. Особа може бути позбавлена права власності або обмежена у його здійсненні лише у випадках і в порядку, встановлених законом.
              Відповідно до частини 7 статті 319 Цивільного кодексу України, діяльність власника може бути обмежена чи припинена або власника може бути зобов'язано допустити до користування його майном інших осіб лише у випадках і в порядку, встановлених законом.
            Таким чином, Дніпродзержинська міська рада, визначивши порядок демонтажу телекомунікаційних мереж, вийшла за межі своїх повноважень, оскільки такий порядок може бути визначений лише законом, адже демонтаж телекомунікаційних мереж, які є власністю операторів телекомунікаційних послуг, є обмеженням/позбавленням права власності.
          Чинним законодавством України визначений певний порядок обмеженням/позбавленням права власності і саме, виключно на підставі рішення суду.
Крім того, телекомунікаційне обладнання - є складними електронно-технічними пристроями, монтаж\демонтаж, яких вимагає відповідної кваліфікації працівників.
          Згідно ч. 1 ст. 9 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», відповідно до спеціальних законів ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності:
10) діяльність у сфері телекомунікацій;
11) будівельна діяльність.

          Згідно абз. 4 ч. 7 ст. 42 Закон України «Про телекомунікації», ліцензуванню підлягає надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж, мереж ефірного теле- і радіомовлення, проводового радіомовлення та телемереж.
          Таким чином, законодавством встановлений перелік видів господарської діяльності, провадження яких забороняється без отримання ліцензії.
           Проте, виконавці послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій не мають відповідних ліцензій.
За таких обставин, положення п. 5 проекту рішення Дніпродзержинської міської ради «Про впровадження плати за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж», прямо суперечать цілому переліку законів України.
Крім того, ст. 360, 361 Кримінального кодексу України, передбачена відповідальність за:
- умисне пошкодження кабельної, радіорелейної, повітряної лінії зв'язку, проводового мовлення або споруд чи обладнання, які входять до їх складу, якщо воно спричинило тимчасове припинення зв'язку
- несанкціоноване втручання в роботу електронно-обчислювальних машин (комп'ютерів), автоматизованих систем, комп'ютерних мереж чи мереж електрозв'язку, що призвело до витоку, втрати, підробки, блокування інформації, спотворення процесу обробки інформації або до порушення встановленого порядку її маршрутизації.
Зважаючи на наведене, проект рішення Дніпродзержинської міської ради «Про впровадження плати за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж» є передчасним, розроблений з чисельними порушеннями норм чинного законодавства та не може бути прийнятий або схвалений Дніпродзержинською міською радою.

 

 

 

Ну і від себе щодо цього п. 5. Мені дуже не хотілось би, щоб в один день в мене виключили Інтернет у зв’язку з тим,  що якомусь п’яному слюсарю ЖЕКу, наділеному «повноваженнями» міською радою, щось наснилось і він перерізав кабель провайдера.


  • 1

#6 Богдан

Богдан
  • Администрация
  • 26 545 сообщений

10 июня 2014 - 10:45

Надоело! Достали эти упыри хитрооопые!

Полагаю, что после всего изложенного,   мне может быть поставлен вопрос: "А что сделал ты конкретно?"

Отвечу.

Задрали меня местные чинуши с дорогами, убогими больницами, тарифами на проезд и многим другим.

А также с клумбами по  8 000 000 грн. где можно получить откатик  и т.д.

Я от себя лично подал вот такое замечание

 

 

Дніпродзержинському міському голові
Сафронову С.О.
пл. Дзержинського, 2,
м. Дніпродзержинськ, 51931
ФИО
Адрес
м. Дніпродзержинськ, 51910
т. (066) **************


Зауваження
на проект рішення Дніпродзержинської міської ради «Про впровадження плати за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж» .

4.06.2014 року у інформаційно-аналітичному щотижневику «Відомості» №23 (1011) опубліковане офіційне повідомлення про оприлюднення проекту рішення виконавчого комітету міської ради «Про впровадження плати за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж».
    Зазначеним проектом рішення визначено наступне:  
1. Надати згоду суб’єктам господарської діяльності на розміщення та експлуатацію телекомунікаційних мереж на платній основі у будинках комунальної форми власності міста відповідно до робочих проектів, погоджених департаментом житлово-комунального господарства та будівництва міської ради, за винятком радіотехнічних об’єктів, які є джерелами електромагнітних випромінювань.
3. Затвердити:
3.2. Типовий договір про плату за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж.
4. Уповноважити департамент житлово-комунального господарства та будівництва міської ради (Понізов):
4.1. Укладати договори про плату за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж.
4.3. Забезпечувати контроль за виконанням договорів та отримувати плату за вказаними договорами на спеціальний рахунок.
5. Уповноважити виконавців послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій здійснювати демонтаж телекомунікаційних мереж, які розміщені без укладення договору, зазначеного у п.4.1. цього рішення.
Відповідно до Предмету Типового договору, Департамент житлово-комунального господарства та будівництва міської ради надає Користувачеві місця в будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж (далі – ТМ) на строк та на умовах, визначених цим договором, а Користувач розміщує ТМ в будинках комунальної форми власності міста згідно з додатком 1 до цього договору.
Згідно п. 2.1.1. Типового договору користувач має право надання після розміщення ТМ населенню, що мешкає у житловому фонді комунальної форми власності міста, телекомунікаційних послуг та інших послуг, пов’язаних з експлуатацією ТМ відповідно до отриманих дозволів.
Таким чином, визначеним Проектом рішення, ДМР намагається передати в користування третім особам місця у житловому фонді (багатоповерхових будинках) міста.
Проте, згідно ч. 1 ст. 4. Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 1 липня 2004 року №1952-IV, обов’язковій державній реєстрації підлягають речові права та обтяження на нерухоме майно, розміщене на території України, що належить фізичним та юридичним особам, державі в особі органів, уповноважених управляти державним майном, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним організаціям, іноземним державам, а також територіальним громадам в особі органів місцевого самоврядування, а саме: 1) право власності на нерухоме майно.
З огляду на викладене, обов’язковість реєстрації права власності на нерухоме майно встановлена законодавством України.
Відповідно до частини 3 статті 3 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» права на нерухоме майно, які підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації (зокрема й право власності на нерухоме майно - частина 1 статті 4 Закону).
    Відповідно до обліків Фонду комунальної власності м. Дніпродзержинська, у Дніпродзержинської міської ради належним чином оформлене право власності відсутнє.
    Таким чином, Дніпродзержинська міська рада на має законних прав, повноважень та підстав для укладення договору про надання місць у житлових будинках міста.
Крім того, мною, у встановленому законом порядку, набуте право власності на квартиру **** по вулиці ******* у м. Дніпродзержинську.
    Набуте громадянами право на квартири державного житлового фонду та належні до них допоміжні приміщення є непорушним (ст. 41Конституції України (254к/96-ВР )) та забезпечується державою.
Згідно ч. 2 ст. 10 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» від 19 червня 1992 року №2482-XII, власники квартир багатоквартирних будинків та жилої площі в гуртожитку є співвласниками допоміжних приміщень будинку, технічного обладнання, елементів зовнішнього благоустрою.
Положеннями ст. 4 Житлового кодексу України, визначено, що жилі будинки (частини будинків), квартири, що належать громадянам на праві приватної власності є приватним житловим фондом.
Статтею 382 Цивільного кодексу України передбачено, що власникам квартири у дво- або багатоквартирному житловому будинку належать на праві спільної сумісної власності приміщення загального користування, опорні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання за межами або всередині квартири, яке обслуговує більше однієї квартири, а також споруди, будівлі, які призначені для забезпечення потреб усіх власників квартир, а також власників нежитлових приміщень, які розташовані у житловому будинку.
Відповідно до ч. 1 ст. 355 Цивільного кодексу України, майно, що є у власності двох або більше осіб (співвласників), належить їм на праві спільної власності (спільне майно).
Згідно ст. 368 ЦК України, спільна власність двох або більше осіб без визначення часток кожного з них у праві власності є спільною сумісною власністю. Суб’єктами права спільної сумісної власності можуть бути фізичні особи, юридичні особи, а також держава, територіальні громади, якщо інше не встановлено законом.
Відповідно до ст. 369 ЦК України, співвласники майна, що є у спільній сумісній власності, володіють і користуються ним спільно, якщо інше не встановлено домовленістю між ними. Розпоряджання майном, що є у спільній сумісній власності, здійснюється за згодою всіх співвласників.
Проте, ДМР такої згоди не отримувала.
Згідно рішення Конституційного суду України від 2 березня 2004 року №4-рп/2004 у справі № 1-2/2004:
1.1. Допоміжні приміщення, відповідно до пункту 2 статті 10 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», стають об'єктами права спільної власності співвласників багатоквартирного будинку, тобто їх спільним майном, одночасно з приватизацією громадянами квартир, що засвідчується єдиним документом - свідоцтвом про право власності на квартиру. Для підтвердження набутого в такий спосіб права не потребується вчинення будь-яких інших додаткових юридичних дій. Власникам квартир немає необхідності створювати з цією метою об'єднання співвласників багатоквартирного будинку.
1.2. Власник (власники) неприватизованих квартир багатоквартирного будинку є співвласником (співвласниками) допоміжних приміщень нарівні з власниками приватизованих квартир.
1.3. Питання щодо згоди співвласників допоміжних приміщень на надбудову поверхів, улаштування мансард у багатоквартирних будинках, на вчинення інших дій стосовно допоміжних приміщень (оренда тощо) вирішується відповідно до законів України, які визначають правовий режим власності.
Враховуючи вищезазначене рішення Конституційного суду України - житловий будинок, в якому хоча б одна з квартир є приватизованою, належить на праві спільної сумісної власності мешканцям цього будинку з моменту отримання свідоцтва про право власності на квартиру (квартири) та не може знаходитись ані в державній ані в комунальній власності.
Натомість, у визначеному проекті рішення, Дніпродзержинська міська рада помилково відносить будинки приватного житлового фонду, у яких і розміщуються телекомунікаційні мережі, до житлового фонду комунальної форми власності, що повністю не відповідає вищезазначеним приписам Цивільного кодексу України, Житлового кодексу України та Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду».
Зважаючи на наведене, проект рішення Дніпродзержинської міської ради «Про впровадження плати за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж» спрямований на порушення мого права спільної сумісної власності на користування та володіння допоміжними приміщеннями.
За юридичною силою рішення Дніпродзержинської міської ради «Про впровадження плати за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж» відноситься до підзаконних нормативно-правових актів, рішення повинно прийматися (видаватись) на основі та на виконання Конституції України і законів України, міжнародних договорів України і не повинні їм суперечити.
В свою чергу, за ієрархією нормативно-правових актів, Закони України (до яких відносяться й Кодекси, зокрема Цивільний кодекс України) мають вищу юридичну силу щодо підзаконних нормативно-правових актів. А у разі суперечності правових норм у нормативно-правових актах різної юридичної сили, діють норми акта, що має вищу юридичну силу.
Частиною 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Виходячи з вищезазначеного, проект рішення Дніпродзержинської міської ради «Про впровадження плати за надання місць у будинках комунальної форми власності міста для розміщення телекомунікаційних мереж» не відповідає (суперечить) положенням Конституції України, Цивільного кодексу України та іншим законам України і тому є незаконним, рішення не може бути прийняте, а вразі прийняття, буде оскаржене мною в судовому порядку.
    Про результат розгляду зауваження прошу повідомити мене у встановленому законом порядку.



__________2014                                _______________
 


  • 1

#7 Владимир Буц

Владимир Буц
  • Пользователи
  • 284 сообщений

10 июня 2014 - 12:31

 А чё у нас до сих пор мэра и весь горсовет не кышнули?


  • 0

#8 Дмитрий Пупкин

Дмитрий Пупкин
  • Пользователи
  • 625 сообщений

10 июня 2014 - 12:39

 А чё у нас до сих пор мэра и весь горсовет не кышнули?

Тогошо мер и горсовет видимо устраивает новую власть.


  • 0

#9 Владимир Буц

Владимир Буц
  • Пользователи
  • 284 сообщений

10 июня 2014 - 13:10

Тогошо мер и горсовет видимо устраивает новую власть.

 Вот и йа говорю, что ничего то и не изменилось, "плохих" бандюг прогнали, "хороших" оставыили....


  • 0

#10 Богдан

Богдан
  • Администрация
  • 26 545 сообщений

10 июня 2014 - 13:53

 А чё у нас до сих пор мэра и весь горсовет не кышнули?

Очень надеюсь, что осенью будут перевобыры.

И ессно рыгыоналы не пройдут.

Полагаю, посему и торопятся набить карманы перед кончиной.


  • 3

#11 Богдан

Богдан
  • Администрация
  • 26 545 сообщений

10 июня 2014 - 13:55

Кстати, если среди читаючих есть неравнодушные к зажравшимся чинушам, образец замечаний я выложил в посте №6.

 

Если есть желание защитить свои права и осадить чинуш, помогу распечатать и отправить, стучите в личку.


  • 0

#12 mailov

mailov
  • Заблокированные
  • 4 416 сообщений

10 июня 2014 - 16:35

да когда же они нажрутся, как можно сдавать в аренду то, что им не принадлежит (места для размещения телеком.оборудования в многоквартирных домах) ?!


  • 0

#13 Владимир Буц

Владимир Буц
  • Пользователи
  • 284 сообщений

10 июня 2014 - 17:05

да когда же они нажрутся, как можно сдавать в аренду то, что им не принадлежит (места для размещения телеком.оборудования в многоквартирных домах) ?!

 Так они  и считают, что пренадлежит громаде - пренадлежит им...


Кстати, если среди читаючих есть неравнодушные к зажравшимся чинушам, образец замечаний я выложил в посте №6.

 

Если есть желание защитить свои права и осадить чинуш, помогу распечатать и отправить, стучите в личку.

 

 Да не приймут они это имбицильное решение


  • 0

#14 Дмитрий Пупкин

Дмитрий Пупкин
  • Пользователи
  • 625 сообщений

10 июня 2014 - 17:51

 

 Да не приймут они это имбицильное решение

Помогите им не принять - отправьте от себя Зауваження. :)

Касаемо примут/не примут - однажды уже приняли один в один такое-же решение. Пришлось отменять через суд, что вобщем-то не просто.  


  • 2

#15 Богдан

Богдан
  • Администрация
  • 26 545 сообщений

10 июня 2014 - 19:59

Так они  и считают, что пренадлежит громаде - пренадлежит им...

Ты, видать не читал, что я написал.
Дома, не принадлежат громаде.

Они принадлежат каждому собственнику квартиры на праве общей совместной собственности.
Единственное, что доли всех совладельцев не выделены в натуре  из имущества, находящегося в общей долевой собственности.

Т.е. лестничная клетка принадлежит тебе, соседу и соседу и т.д.

Только частями Ваша лестничная клетка не разделена и для подтверждения Вашего права собственности ненужны дополнительные документы.

Т.е. распоряжаться этой клеткой имеют право только ты и соседи на основании права собственности.

А громады, ЖКХ, чинуши всех мастей имеют на нее такое же право как и на ваши квартиры.


  • 3

#16 Богдан

Богдан
  • Администрация
  • 26 545 сообщений

10 июня 2014 - 20:02

Помогите им не принять - отправьте от себя Зауваження. :)

 

У него ОСББ, ему нет резона с понизовым ссорится  ;)


  • 0

#17 Дмитрий Пупкин

Дмитрий Пупкин
  • Пользователи
  • 625 сообщений

10 июня 2014 - 20:04

У него ОСББ, ему нет резона с понизовым ссорится  ;)

Таких Понизовых будет еще двести. 


  • 0

#18 Богдан

Богдан
  • Администрация
  • 26 545 сообщений

10 июня 2014 - 20:16

Таких Понизовых будет еще двести. 

надеюсь, таких не будет и не надо  :grin:


  • 2

#19 Langley

Langley
  • Пользователи
  • 739 сообщений

10 июня 2014 - 21:18

Муфлонов всё никак не угомонится


  • 3

#20 Богдан

Богдан
  • Администрация
  • 26 545 сообщений

16 июня 2014 - 08:27

Публичное обсуждение  маразма состоится 19.06.2014 в 15.00 по адресу: Москворецкая, 14, х-й этаж ....кабинет деректора департамента.

Все желающие защитить свои права и показать чинушам-коррупционерам их место, могут прийти и высказать свою позицию.

Я буду.

 

 

ПС: Почему же в кабинете, да публичное обсуждение? Ведь места там мало...

А все просто. Когда рассматривались подобные вопросы на координационных советах ДМР, то эту бредятину отклоняли, поскольку в горсовете не все тупые ополизы.

Теперь же, надеются по тихому отсидется и отчитаться, что все проведено.


  • 1