Дякую, вул 8-го березня 29.
Доброго дня, за Вашою адресою поки що немає технічної можливості на підключення оптоволокна GPON
19 июля 2024 - 15:35
Дякую, вул 8-го березня 29.
Доброго дня, за Вашою адресою поки що немає технічної можливості на підключення оптоволокна GPON
19 июля 2024 - 15:38
Тоже падение скорости. Авария, или генератор не тянет?
Доброго дня, вкажіть свою повну адресу, щоб можна було надати інформацію
19 июля 2024 - 16:36
Доброго дня, за Вашою адресою поки що немає технічної можливості на підключення оптоволокна GPON
Добре, яке ви можете запропонувати рішення? Вчора не було інтернету, сьогодні теж немає. Які подальші дії мої та ваші?
Сообщение отредактировал svetlana18: 19 июля 2024 - 16:37
19 июля 2024 - 16:53
Добре, яке ви можете запропонувати рішення? Вчора не було інтернету, сьогодні теж немає. Які подальші дії мої та ваші?
Або чекати, коли ми модернізуємо нашу мережу в вашому будинку (приблизно 2-3 місяці), або шукати провайдера, хто зможе це зробити скоріше.
19 июля 2024 - 17:41
Доброго дня, вкажіть свою повну адресу, щоб можна було надати інформацію
На данный момент скорость нормальная.
19 июля 2024 - 18:19
Сообщение отредактировал Sergeyyy: 19 июля 2024 - 18:22
19 июля 2024 - 18:38
Або чекати, коли ми модернізуємо нашу мережу в вашому будинку (приблизно 2-3 місяці), або шукати провайдера, хто зможе це зробити скоріше.
Тобто у вас немає ніякого рішення? Я розумію, що будучі фактично монополістом, ми можете всіх клієнтів слати на всі 4 сторони(до інших провайдерів), але в усьому світі, якщо ви не надаєте послуги через ваші проблеми(не треба все скидати на ДТЕК), застаріле обладнання, неправильно побудована інфраструктура, відсутність акумуляторів тощо, ви повинні якось на це реагувати. Зменшення вартості послуг, через зниження якості або доступу до них. Компенсація за не робочі години та дні та нормальна комунікація. А не підключіть ПОН, якого за вашою адресою нема або терпіть. Дуже цікаво придумано.
19 июля 2024 - 20:06
Тобто у вас немає ніякого рішення? Я розумію, що будучі фактично монополістом, ми можете всіх клієнтів слати на всі 4 сторони(до інших провайдерів), але в усьому світі, якщо ви не надаєте послуги через ваші проблеми(не треба все скидати на ДТЕК), застаріле обладнання, неправильно побудована інфраструктура, відсутність акумуляторів тощо, ви повинні якось на це реагувати. Зменшення вартості послуг, через зниження якості або доступу до них. Компенсація за не робочі години та дні та нормальна комунікація. А не підключіть ПОН, якого за вашою адресою нема або терпіть. Дуже цікаво придумано.
Наше рішення я написав вище. На нього потрібен час.
19 июля 2024 - 22:57
19 июля 2024 - 23:21
А это нормально 48 часов решать поломку на главном оборудование и в итоге до сих пор ее не исправить ? И только обещать что сегодня сделают! А по факту ничего не сделано! И игнорировать этот вопрос!!!
С главным оборудованием нет никаких проблем. Вы о чем?
20 июля 2024 - 01:14
20 июля 2024 - 01:14
20 июля 2024 - 08:10
20 июля 2024 - 08:25
20 июля 2024 - 08:56
Доброе утро, со вчерашнего вечера как дали свет, горького 148/41 сидим без интернета. В чем проблема? Последнее время часто пропадает интернет на какое то время после включения.
Добрий ранок, майстри направлені на відновлення обладнання, Просимо перевірити наявність інтернету.
20 июля 2024 - 09:04
Не доброе утро, 09:09 на часах, интернета нету как и ответа на оставленные сообщения на форуме. Вам сложно дать информацию?
Добрий ранок. Просимо перевірити наявність інтернету. На сьогодні заплановані додаткові роботи, для збільшення відмовостійкості. Приносимо вибачення за незручності.
20 июля 2024 - 09:11
20 июля 2024 - 12:39
Нету интернета по адресу вул. Остапа Вишні 29
20 июля 2024 - 13:25
Нету интернета по адресу вул. Остапа Вишні 29
Добрий день. Наразі за адресою Аношкіна 115 було знеструмлене наше обраднання о 12:36, тому очікуємо, коли відбудеться відновлення електроенергії зі сторони ДТЕК.
20 июля 2024 - 17:06