Гоголя 13 нет интернета
Добрий вечір. Наразі жодних проблем з інтернетом, за вашою адресою, не зафіксовано. Перевірте, будь ласка, з`єднання повторно.
20 июля 2024 - 17:57
Гоголя 13 нет интернета
Добрий вечір. Наразі жодних проблем з інтернетом, за вашою адресою, не зафіксовано. Перевірте, будь ласка, з`єднання повторно.
20 июля 2024 - 19:16
20 июля 2024 - 21:37
Странно взяли и перенесли без каких либо обяснений с 23 числа на 27 разве так можно делать!
Доброго вечора! Не зрозуміле формулювання питання. Зазначте будь ласка вашу адресу.
21 июля 2024 - 10:44
21 июля 2024 - 11:07
21 июля 2024 - 11:42
Горького 148, снова нет интернета после подачи электроэнергии.
21 июля 2024 - 12:45
Смотрите должны били подключить 23 числа теперь говорят 27 хотя мы нечего не отменяли и не переносили подключение?
Вітаю! Вкажіть будь ласка вашу адресу!
21 июля 2024 - 15:20
Доброго дня, вже близько 20 днів, швидкість інтернету просто жахлива, по тарифу у мене 1гб, але фактична швидкість від 11 до 100 мб, при підключення перші декілька тижнів все працювало коректно, після чого почалась така проблема, я зателефонував на лінію, і наче питання вирішилось, та швидкість почала відображатись нормальна, але з часом знову з'явилась ця проблема. використовую роутер TP-Link Archer C80 (підключено все коректно так як швидкість була 800-900мб).
Адреса: Верхньодніпроськ вул. Ломоносова б.32
Також вчора телефонував на лінію (а ще позавчора) так нічого і не виправили, зараз я працюю і мені треба стабільна швидкість, але її немає. Вчора оператор пообіцяв перетелфонувати протягом декількох годин, необхідно було щось уточнити у системного адміністратора, так і мені ніхто і не перетелефонував.
Що робити, кому скаржитись ?
21 июля 2024 - 15:27
Доброго дняДоброго дня, вже близько 20 днів, швидкість інтернету просто жахлива, по тарифу у мене 1гб, але фактична швидкість від 11 до 100 мб, при підключення перші декілька тижнів все працювало коректно, після чого почалась така проблема, я зателефонував на лінію, і наче питання вирішилось, та швидкість почала відображатись нормальна, але з часом знову з'явилась ця проблема. використовую роутер TP-Link Archer C80 (підключено все коректно так як швидкість була 800-900мб).
Адреса: Верхньодніпроськ вул. Ломоносова б.32
Також вчора телефонував на лінію (а ще позавчора) так нічого і не виправили, зараз я працюю і мені треба стабільна швидкість, але її немає. Вчора оператор пообіцяв перетелфонувати протягом декількох годин, необхідно було щось уточнити у системного адміністратора, так і мені ніхто і не перетелефонував.
Що робити, кому скаржитись ?
21 июля 2024 - 15:39
Доброго дня
Покажіть будь ласка трасіровку
21 июля 2024 - 15:42
21 июля 2024 - 15:42
Доброго дня
Покажіть будь ласка трасіровку
Додав скріншот, вище
21 июля 2024 - 19:34
Доброго дня, вже близько 20 днів, швидкість інтернету просто жахлива, по тарифу у мене 1гб, але фактична швидкість від 11 до 100 мб, при підключення перші декілька тижнів все працювало коректно, після чого почалась така проблема, я зателефонував на лінію, і наче питання вирішилось, та швидкість почала відображатись нормальна, але з часом знову з'явилась ця проблема. використовую роутер TP-Link Archer C80 (підключено все коректно так як швидкість була 800-900мб).
Адреса: Верхньодніпроськ вул. Ломоносова б.32
Також вчора телефонував на лінію (а ще позавчора) так нічого і не виправили, зараз я працюю і мені треба стабільна швидкість, але її немає. Вчора оператор пообіцяв перетелфонувати протягом декількох годин, необхідно було щось уточнити у системного адміністратора, так і мені ніхто і не перетелефонував.
Що робити, кому скаржитись ?
А якщо обрати якийсь інший сервер? Або зробити те саме, але без використання роутера?
21 июля 2024 - 21:25
А якщо обрати якийсь інший сервер? Або зробити те саме, але без використання роутера?
Питання вирішив на лінії
22 июля 2024 - 10:28
22 июля 2024 - 12:15
После отключения света перестали работать некоторые диоды на медиаконверторе,была подана заявка,записали на посещение мастера на 28.08.проходила мима офиса, зашла с просьбой о возможности ускорить приход мастера.Сидит тело,с видом как будто я пришла к нему домой,с тупыми вопросами.
В итоге решили все сами, интернет заработал.Но у товарищей с днепронет, сначала хватило совести прислать сообщение в Вайбере,что заявка на ремонт выполнена.А сегодня они звонят оценить работу мастера.Вы вообще при памяти.Мало того что приход мастера нужно ждать больше месяца,так ещё и сунетесь со своим опросом.
Добрый день. Напишите пожалуйста свой адрес и дату визита в ЛС, чтобы я смог проверить вашу информацию про "тело" и выполненную заявку.
23 июля 2024 - 06:22
. Вул.пантелеймона Куліша 19Вітаю! Вкажіть будь ласка вашу адресу!
23 июля 2024 - 06:40
23 июля 2024 - 06:43
23 июля 2024 - 07:07
Перенесли без каких либо нато причин и обвинили что ми так сказали почемуто с 23 на 27 хотя в заявке указано 23 нафига так делать не понятно вул.пантелеймона Куліша 19
Шановний абонент, ваша заявка була перенесена на іншу дату через технічні причина(направлення майстрів на аварійний виклик) та високу завантаженість наших співробітників. Дякуюємо за розуміння, очікуйте на підключення.