Перейти к содержимому


Трудности с интернетом!


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 20609

#20261 Stanislav Ivanov

Stanislav Ivanov
  • Техподдержка
  • 121 сообщений

20 июля 2024 - 17:57

Гоголя 13 нет интернета

Добрий вечір. Наразі жодних проблем з інтернетом, за вашою адресою, не зафіксовано. Перевірте, будь ласка, з`єднання повторно.


  • 0

#20262 Denis1728

Denis1728
  • Пользователи
  • 14 сообщений

20 июля 2024 - 19:16

Странно взяли и перенесли без каких либо обяснений с 23 числа на 27 разве так можно делать!
  • 0

#20263 karabut

karabut
  • Техподдержка
  • 89 сообщений

20 июля 2024 - 21:37

Странно взяли и перенесли без каких либо обяснений с 23 числа на 27 разве так можно делать!

Доброго вечора! Не зрозуміле формулювання питання. Зазначте будь ласка вашу адресу.


  • 0

#20264 Чебупеля

Чебупеля
  • Пользователи
  • 6 сообщений

21 июля 2024 - 10:44

Горького 148, снова нет интернета после подачи электроэнергии.
  • 0

#20265 Denis1728

Denis1728
  • Пользователи
  • 14 сообщений

21 июля 2024 - 11:07

Смотрите должны били подключить 23 числа теперь говорят 27 хотя мы нечего не отменяли и не переносили подключение?
  • 0

#20266 Чебупеля

Чебупеля
  • Пользователи
  • 6 сообщений

21 июля 2024 - 11:42

Горького 148, снова нет интернета после подачи электроэнергии.


Появился спустя час.
  • 0

#20267 Оператор Нікіта

Оператор Нікіта
  • Техподдержка
  • 121 сообщений

21 июля 2024 - 12:45

Смотрите должны били подключить 23 числа теперь говорят 27 хотя мы нечего не отменяли и не переносили подключение?

Вітаю! Вкажіть будь ласка вашу адресу!


  • 0

#20268 svc

svc
  • Пользователи
  • 10 сообщений

21 июля 2024 - 15:20

Доброго дня, вже близько 20 днів, швидкість інтернету просто жахлива, по тарифу у мене 1гб, але фактична швидкість від 11 до 100 мб, при підключення перші декілька тижнів все працювало коректно, після чого почалась така проблема, я зателефонував на лінію, і наче питання вирішилось, та швидкість почала відображатись нормальна, але з часом знову з'явилась ця проблема. використовую роутер TP-Link Archer C80 (підключено все коректно так як швидкість була 800-900мб).

Адреса: Верхньодніпроськ вул. Ломоносова б.32

Також вчора телефонував на лінію (а ще позавчора) так нічого і не виправили, зараз я працюю і мені треба стабільна швидкість, але її немає. Вчора оператор пообіцяв перетелфонувати протягом декількох годин, необхідно було щось уточнити у системного адміністратора, так і мені ніхто і не перетелефонував.

Що робити, кому скаржитись ?


  • 0

#20269 Владимир Штарк

Владимир Штарк
  • Администрация
  • 12 875 сообщений

21 июля 2024 - 15:27

Доброго дня, вже близько 20 днів, швидкість інтернету просто жахлива, по тарифу у мене 1гб, але фактична швидкість від 11 до 100 мб, при підключення перші декілька тижнів все працювало коректно, після чого почалась така проблема, я зателефонував на лінію, і наче питання вирішилось, та швидкість почала відображатись нормальна, але з часом знову з'явилась ця проблема. використовую роутер TP-Link Archer C80 (підключено все коректно так як швидкість була 800-900мб).
Адреса: Верхньодніпроськ вул. Ломоносова б.32
Також вчора телефонував на лінію (а ще позавчора) так нічого і не виправили, зараз я працюю і мені треба стабільна швидкість, але її немає. Вчора оператор пообіцяв перетелфонувати протягом декількох годин, необхідно було щось уточнити у системного адміністратора, так і мені ніхто і не перетелефонував.
Що робити, кому скаржитись ?

Доброго дня
Покажіть будь ласка трасіровку
  • 0

#20270 svc

svc
  • Пользователи
  • 10 сообщений

21 июля 2024 - 15:39

Доброго дня
Покажіть будь ласка трасіровку


  • 0

#20271 svc

svc
  • Пользователи
  • 10 сообщений

21 июля 2024 - 15:42


  • 0

#20272 svc

svc
  • Пользователи
  • 10 сообщений

21 июля 2024 - 15:42

Доброго дня
Покажіть будь ласка трасіровку

Додав скріншот, вище


  • 0

#20273 Mobius

Mobius
  • Техподдержка
  • 1 713 сообщений

21 июля 2024 - 19:34

Доброго дня, вже близько 20 днів, швидкість інтернету просто жахлива, по тарифу у мене 1гб, але фактична швидкість від 11 до 100 мб, при підключення перші декілька тижнів все працювало коректно, після чого почалась така проблема, я зателефонував на лінію, і наче питання вирішилось, та швидкість почала відображатись нормальна, але з часом знову з'явилась ця проблема. використовую роутер TP-Link Archer C80 (підключено все коректно так як швидкість була 800-900мб).

Адреса: Верхньодніпроськ вул. Ломоносова б.32

Також вчора телефонував на лінію (а ще позавчора) так нічого і не виправили, зараз я працюю і мені треба стабільна швидкість, але її немає. Вчора оператор пообіцяв перетелфонувати протягом декількох годин, необхідно було щось уточнити у системного адміністратора, так і мені ніхто і не перетелефонував.

Що робити, кому скаржитись ?

А якщо обрати якийсь інший сервер? Або зробити те саме, але без використання роутера?


  • 0

#20274 svc

svc
  • Пользователи
  • 10 сообщений

21 июля 2024 - 21:25

А якщо обрати якийсь інший сервер? Або зробити те саме, але без використання роутера?

Питання вирішив на лінії


  • 0

#20275 Елена@

Елена@
  • Пользователи
  • 4 сообщений

22 июля 2024 - 10:28

После отключения света перестали работать некоторые диоды на медиаконверторе,была подана заявка,записали на посещение мастера на 28.08.проходила мима офиса, зашла с просьбой о возможности ускорить приход мастера.Сидит тело,с видом как будто я пришла к нему домой,с тупыми вопросами.
В итоге решили все сами, интернет заработал.Но у товарищей с днепронет, сначала хватило совести прислать сообщение в Вайбере,что заявка на ремонт выполнена.А сегодня они звонят оценить работу мастера.Вы вообще при памяти.Мало того что приход мастера нужно ждать больше месяца,так ещё и сунетесь со своим опросом.
  • 0

#20276 Владимир Штарк

Владимир Штарк
  • Администрация
  • 12 875 сообщений

22 июля 2024 - 12:15

После отключения света перестали работать некоторые диоды на медиаконверторе,была подана заявка,записали на посещение мастера на 28.08.проходила мима офиса, зашла с просьбой о возможности ускорить приход мастера.Сидит тело,с видом как будто я пришла к нему домой,с тупыми вопросами.
В итоге решили все сами, интернет заработал.Но у товарищей с днепронет, сначала хватило совести прислать сообщение в Вайбере,что заявка на ремонт выполнена.А сегодня они звонят оценить работу мастера.Вы вообще при памяти.Мало того что приход мастера нужно ждать больше месяца,так ещё и сунетесь со своим опросом.

Добрый день. Напишите пожалуйста свой адрес и дату визита в ЛС, чтобы я смог проверить вашу информацию про "тело" и выполненную заявку.


  • 0

#20277 Denis1728

Denis1728
  • Пользователи
  • 14 сообщений

23 июля 2024 - 06:22

Вітаю! Вкажіть будь ласка вашу адресу!

. Вул.пантелеймона Куліша 19
  • 0

#20278 Denis1728

Denis1728
  • Пользователи
  • 14 сообщений

23 июля 2024 - 06:40

Перенесли без почемуто с 23 на 27 хотя в заявке указано 23 нафига так делать не понятно вул.пантелеймона Куліша 19
  • 0

#20279 Denis1728

Denis1728
  • Пользователи
  • 14 сообщений

23 июля 2024 - 06:43

Перенесли без каких либо нато причин и обвинили что ми так сказали почемуто с 23 на 27 хотя в заявке указано 23 нафига так делать не понятно вул.пантелеймона Куліша 19
  • 0

#20280 Andrey Tymoshenko

Andrey Tymoshenko
  • Техподдержка
  • 74 сообщений

23 июля 2024 - 07:07

Перенесли без каких либо нато причин и обвинили что ми так сказали почемуто с 23 на 27 хотя в заявке указано 23 нафига так делать не понятно вул.пантелеймона Куліша 19

Шановний абонент, ваша заявка була перенесена на іншу дату через технічні причина(направлення майстрів на аварійний виклик) та високу завантаженість наших співробітників. Дякуюємо за розуміння, очікуйте на підключення.


  • 0